Follow us

Search

8 energy-boosting τροφές που θα σε βοηθήσουν να ξυπνήσεις το πρωί

Οι ειδικοί μοιράζονται τις δικές τους αγαπημένες προτάσεις.

8 energy-boosting τροφές που θα σε βοηθήσουν να ξυπνήσεις το πρωί

Τα φαγητά που τρώμε το πρωί καθορίζουν τις διατροφικές μας συνήθειες καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και ποιος καλύτερος τρόπος για να σηκωθούμε και να λάμψουμε από ένα πρωινό για πρωταθλητές που θα μας γεμίσει με ενέργεια; Η ενσωμάτωση ενός συνδυασμού τροφών που ενισχύουν την ενέργεια στην αρχή της ημέρας, όχι μόνο θα μας βοηθήσει να φτάσουμε στο μεσημεριανό γεύμα χωρίς τσιμπολογήματα, αλλά θα οξύνει και τον εγκέφαλό μας.

Ζητήσαμε λοιπόν, από τους ειδικούς να μας πουν ποιες τροφές συνιστούν για ένα δυναμικό ξεκίνημα της ημέρας:

Αυγά: Ένα αυγό παρέχει 7 γραμμάρια πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας, μαζί με σίδηρο, βιταμίνες, ανόργανα άλατα και καροτενοειδή (στον κρόκο) και αποτελεί πηγή ισχύος και θρεπτικών συστατικών που καταπολεμούν τις ασθένειες όπως η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη. Μπορείς να τα απολαύσεις σε ομελέτα, βραστά, ως egg cups ή όπως αλλιώς επιθυμείς. Fun fact: Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι τα αυγά από κότες ελευθέρας βοσκής περιέχουν διπλάσια ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών, τρεις φορές περισσότερη βιταμίνη D και τέσσερις φορές περισσότερη βιταμίνη Ε από τα αυγά από κότες που εκτρέφονται με παραδοσιακή τροφή.

ENERGY

Μπανάνες: Πηγή σύνθετων υδατανθράκων, καλίου και βιταμίνης Β6, οι μπανάνες είναι από τις πιο θρεπτικές τροφές για να ξεκινήσεις το πρωινό σου. Η Β6 χρησιμοποιείται στον ενεργειακό μεταβολισμό και οι σύνθετοι υδατάνθρακες, διασπώνται σε γλυκόζη όπως η ζάχαρη για ενέργεια.

ENERGY

Σπόροι Chia: Χρονολογούνται από τους Αζτέκους και τους Μάγια, οι σπόροι chia ήταν ξακουστοί για την ικανότητά τους να παρέχουν βιώσιμη ενέργεια. Μια μερίδα, δηλαδή δύο κουταλιές της σούπας, σπόρων chia περιέχει 11 γραμμάρια φυτικών ινών, 4 γραμμάρια πρωτεΐνης και 12 γραμμάρια υδατανθράκων. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε διαλυτές ίνες, οι σπόροι chia μπορούν να απορροφήσουν έως και 10-12 φορές το βάρος τους σε νερό, καθιστώντας την πουτίγκα με σπόρους chia μια χορταστική επιλογή πρωινού.

ENERGY

Cottage Cheese: Ένα φλιτζάνι τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά (1% λιπαρά γάλακτος) έχει 163 θερμίδες και 28 γραμμάρια πρωτεΐνης και είναι μια εξαιρετική επιλογή πρωτεΐνης για χορτοφάγους. Περιέχει επίσης σχεδόν το 60% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης βιταμίνης Β12, που απαιτείται για πολλές ενεργειακές ενζυματικές αντιδράσεις στο σώμα. Επίσης, το τυρί cottage μπορεί να διεγείρει αισθήματα πληρότητας, παρόμοια με αυτά των αυγών. Είναι επίσης πλούσιο σε σελήνιο, το οποίο είναι ένα αντιοξειδωτικό και είναι αναπόσπαστο μέρος της υγείας του θυρεοειδούς. Δεν είσαι σίγουρη πώς να εντάξεις το τυρί cottage στο πρωινό σου; Ανακάτεψε το σε τηγανίτες ή βάφλες ως υποκατάστατο του γάλακτος. Ανακάτεψε το με φρούτα όπως μούρα, μπανάνες σε φέτες, φέτες ροδάκινου ή πεπόνι. Ανακάτεψε το με γάλα και φρούτα για να γίνει smoothie ή φτιάξε μία φέτα ψωμί με τυρί cottage και κανέλα.

ENERGY

Αβοκάντο: Με 160 θερμίδες, 7 γραμμάρια φυτικών ινών και 15 γραμμάρια υγιών λιπαρών, τα αβοκάντο μας παρέχουν συνεχή ενέργεια και περιέχουν μια καλή ποσότητα διαλυτών φυτικών ινών, οι οποίες τροφοδοτούν τα φιλικά βακτήρια του εντέρου υποστηρίζοντας την υγεία του. Τα αβοκάντο είναι επίσης πλούσια σε φυτοθρεπτικά συστατικά – δηλαδή, θρεπτικά συστατικά που βρίσκονται σε φυτικές τροφές και τα οποία χρειάζεται το σώμα μας για να λειτουργεί καλά.

ENERGY

Oatmeal: Αυτός ο πολύπλοκος, απροσδιόριστος υδατάνθρακας, είναι μια τροφή που μετατρέπεται εύκολα και γρήγορα σε ενέργεια. Επιπλέον, η βρώμη έχει πολλές βιταμίνες και μέταλλα που βοηθούν τη διαδικασία παραγωγής ενέργειας από βιταμίνες Β και σίδηρο.

ENERGY

Καφές: Φυσικό διεγερτικό λόγω της περιεκτικότητάς του σε καφεΐνη. Η καφεΐνη περνά γρήγορα από την κυκλοφορία του αίματός σας στον εγκέφαλό μας για ένα τράνταγμα ενέργειας. Θυμήσου ότι οι ειδικοί προτείνουν να διατηρήσεις την ημερήσια πρόσληψη κάτω από 400 mg, περίπου τέσσερα φλιτζάνια καφέ.

ENERGY

Γιαούρτι: Το φυσικό γιαούρτι χωρίς ζάχαρη περιέχει ένα υγιεινό μείγμα ασβεστίου, λιπαρών οξέων και πρωτεΐνης για πρωινή ενεργειακή ώθηση και είναι επίσης εύκολο να το καταναλώσεις εν κινήσει.  Δοκίμασε ένα μπολ με γιαούρτι, με δύο κουταλιές της σούπας σπόρους chia, λιναριού ή κάνναβης, συν ένα μικρό κομμάτι φρούτου, όπως ένα ροδάκινο ή μια χούφτα μούρα.

ENERGY

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

 

MORE FROM

FITNESS

BEST of INTERNET