Menu

8 κανόνες υγιεινής (αλλά όχι εξοντωτικής) διατροφής που αξίζει να ακολουθήσεις

Τέλος οι εξαντλητικές δίαιτες μετά από τις οποίες ξαναπαίρνεις κάθε γραμμάριο. Η υγιεινή διατροφή είναι πιο εύκολη υπόθεση από ότι νόμιζες και δεν χρειάζεται να στερείσαι τα αγαπημένα σου!

-

 

1
Κάνε τα λαχανικά βασικό κομμάτι κάθε γεύματος

Όσοι ξέρουν τι σημαίνει υγιεινή διατροφή δεν αντιμετωπίζουν τα λαχανικά σαν γαρνιτούρα αλλά ως βασικό συστατικό κάθε γεύματος. Χαρίζουν στον οργανισμό αντιοξειδωτικά, πολύτιμες βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες που εκτός των άλλων βοηθούν στην ενυδάτωση του σώματος από μέσα.

2
Η προετοιμασία είναι το παν

Για να τρέφεσαι σωστά και υγιεινά ακόμα και στο γραφείο αλλά και για να μπορέσεις να αντισταθείς σε ανθυγιεινούς πειρασμούς φρόντισε να έχεις κάνει την κατάλληλη προετοιμασία. Η διαδικασία αυτή ακούει στο όνομα meal prepping και ουσιαστικά προτείνει να έχουμε έτοιμα γεύματα για την εβδομάδα και υγιεινές επιλογές για snacking. Για να τα καταφέρεις, κάνε έξυπνες αγορές στο σούπερ μάρκετ και άφησε την φαντασία σου ελευθερη για να φτιάξεις γεύματα που θα σε χορτάσουν.

3
Όσο περισσότερο νερό πίνεις, τόσο το καλύτερο

Το σώμα μας πολλές φορές συγχέει το αίσθημα της δίψας με αυτό της πείνας. Για να το αποφύγεις και να μην ενδώσεις στο φαγητό όταν δεν το έχεις πραγματικά ανάγκη φρόντισε να πίνεις αρκετό νερό και να έχεις πάντα ένα μπουκάλι μαζί σου.

4
Η πρωτεΐνη στο πρωινό είναι must

Ένα δυναμωτικό πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη θα σε κρατήσει χορτάτη μέχρι το μεσημεριανό και θα σου δώσει το απαραίτητο καύσιμο για να ξεκινήσεις την ημέρα σου σωστά. Ιδανικές επιλογές είναι το γιαούρτι, τα αυγά ή ένα shake πρωτεΐνης χωρίς ζάχαρη.

5
Μην παραλείπεις τα γεύματα σου

Αν δεν τρως πρωινό και μεσημεριανό έχεις μεγάλες πιθανότητες να νιώσεις ακατανίκητη πείνα το βράδυ και να καταναλώσεις πολύ περισσότερες θερμίδες από αυτές που πραγματικά χρειάζεται το σώμα σου. Για να μην πέσεις στην παγίδα, φρόντισε κάθε γεύμα σου να περιέχει κάθε τροφική ομάδα και πόνταρε σε ενδιάμεσα σνακ καλή ποιότητας.

6
Οι επεξεργασμένες τροφές δεν σου κάνουν καλό

Μην παρασείρεσαι από προϊόντα χωρίς λιπαρά, χωρίς γλουτένη ή ζάχαρη στις ετικέτες των προϊόντων. Όταν μια τροφή δεν περιέχει ένα από αυτά τα “βλαβερά” συστατικά μάλλον θα περιέχει κάτι άλλο εξίσου κακό για τον μεταβολισμό σου. Να θυμάσαι πάντα ότι όσο περισσότερα συστατικά εμφανίζονται στην λίστα τόσο πιο επεξεργασμένο είναι το προϊόν που έχεις επιλέξει.

7
Εκτίμησε το φαγητό σου και φάε αργά

Αν αφιερώνεις χρόνο στην ώρα του φαγητού και τρως αργά και με ενσυναίσθηση θα διαπιστώσεις ότι το απολαμβάνεις περισσότερο και ότι θα νιώσεις χορτάτη πολύ γρηγορότερα. Απόφυγε να τρως μπροστά στην τηλεόραση ή τον υπολογιστή για να απολαμβάνεις κάθε μπουκιά ακόμα περισσότερο.

8
Μην στερείσαι τα αγαπημένα σου

Όσοι ξέρουν από ισορροπημένη διατροφή γνωρίζουν καλά ότι η στέρηση όσων μας αρέσουν πολύ δεν μας κάνει καλό. Μπορεί να αισθανθείς περήφανη για τον εαυτό σου όταν παραγγείλεις σαλάτα αντί για τηγανιτές πατάτες αλλά μπορεί αργότερα να νιώσεις ότι τιμωρείς τον εαυτό σου. Η λύση; Τα πάντα με μέτρο και σε λογικές ποσότητες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ