Follow us

Search

8 κορυφαίες ασκήσεις για να χάσεις πόντους από την περιφέρεια (άμεσα!!)

Μια ανάσα πριν τις διακοπές του Αυγούστου, η Ελένη Πετρουλάκη μοιράζεται μας το workout που θα βελτιώσει την εικόνα μας στον υπέρτατο βαθμό.

Εάν θέλεις να αποκτήσεις πιο μικρή περιφέρεια, εκτός από την γυμναστική μεγάλο ρολό παίζει και η διατροφή. Η αερόβια άσκηση θα σε βοηθήσει αλλά μην περιμένεις να εξαφανιστούν οι πόντοι στην περιφέρεια με την μια, διότι στα σημεία αυτά υπάρχει μεγαλύτερη συγκέντρωση του λίπους.

Αυτές είναι οι πιο σημαντικές ασκήσεις για μηρούς και γλουτούς:

1. Mηροί: Από όρθια θέση κάνε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, κατεβάζοντας το σώμα σου προς τα κάτω. O μηρός του μπροστινού ποδιού πρέπει να είναι παράλληλος προς το έδαφος, ενώ το γόνατο να σχηματίζει ορθή γωνία. Mείνε εκεί για 1-2″ και επίστρεψε στην αρχική σου θέση αργά. Κανε 8-12 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

2. Στηρίξου σε μία καρέκλα ή σ’ ένα τραπέζι και σήκωσε αργά το ένα πόδι τεντωμένο προς τα πίσω και πάνω. Νιώσε το σφίξιμο στο γλουτό και στην πίσω πλευρά του μηρού. Kατέβασε το πόδι αργά, χωρίς να το αφήνεις να ξεκουράζεται ακουμπώντας στο δάπεδο. Κανε 12-15 επαναλήψεις για το κάθε πόδι.

Βρες ακόμα 6 αποτελεσματικές ασκήσεις για να χάσεις άμεσα πόντους στο Shape.gr.

MORE FROM

BODY & SOUL