Menu

8 motivation tips για να μην ακυρώσεις ποτέ ξανά το workout σου

Οι θερμοκρασίες μπορεί να πέφτουν σταδιακά αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για να εγκατελείψεις μια συνήθεια που κάνει καλό σε σώμα και πνεύμα. Δες πως θα το καταφέρεις για να νιώθεις τέλεια κάθε εποχή του χρόνου.

-

1
Βάλε πρόγραμμα

Στο τέλος κάθε εβδομάδας σκέψου ποιες μέρες της επομένης είσαι ελεύθερη είτε πρωί είτε βράδυ και ακνόνισε το workout σου για εκείνη την ημέρα. Δεν χρειάζεται καν να πας γυμναστήριο: μπορείς να βγεις για τρέξιμο στην γειτονιά σου ή να ακολουθήσεις κάποιο workout video στο YouTube. Οι ειδικοί λένε ότι βάζοντας πρόγραμμα έχουμε περισσότερες πιθανότητες να γυμναστούμε από ότι αν καλούμαστε να πάρουμε την ίδια απόφαση κάθε μέρα.

2
Άλλαξε ξυπνητήρι

Αν επιλέξεις το αγαπημένο σου χαρούμενο τραγούδι για τον ήχο του ξυπνητηριού σου θα ξεκινήσεις την ημέρα σου με θετική ενέργεια που έχει πολλές πιθανότητες να συνεχίσει και κατά την διάρκεια της ημέρας. Έτσι θα είσαι πιο θετική στην ιδέα της γυμναστικής, που και αυτή με τη σειρά της θα σε κάνει να νιώσεις χαρούμενη και γεμάτη ευεξία χάρη στις “χαρούμενες ορμόνες” που εκκρίνονται στον οργανισμό.

3
Breakfast to Go!

Ετοίμασε το πρωινό σου από το προηγούμενο βράδυ επιλέγοντας συστατικά που αγαπάς και σε γεμίζουν ενέργεια. Έτσι θα έχεις έναν ακόμα λόγο να σηκωθείς το πρωι από το κρεβάτι, να μείνεις πιστή στο πρόγραμμα γυμναστικής σου και θα γνωρίζεις ποιο είναι το γευστικό treat που σε περιμένει μετά την προπόνησή σου αν είναι πρωινός τύπος.

4
Ο κανόνας των πέντε λεπτών

Σκέφτεσαι ότι σήμερα δεν έχεις καθόλου όρεξη για γυμναστική; Δώσε την παρακάτω υπόσχεση στον εαυτό σου: θα πας στο γυμναστήριο (ή θα ξεκινήσεις το workout video σου) και θα ξεκινήσεις την προπόνησή σου. Αν σε πέντε λεπτά δεις ότι πραγματικά δεν έχεις όρεξη, τότε παράτησέ τα. Έχεις όμως μεγάλες πιθανότητες να θέλεις να συνεχίσεις αν κάνεις την αρχή. Βάλε την αγαπημένη σου μουσική, μπες στο κατάλληλο mood και ξεκίνα δυναμικά.

5
Παίξε έξυπνα

Σίγουρα έχεις διάφορες δουλειές εκτός σπιτιού να κάνεις το σαββατοκύριακο. Γιατί να μην εκμετάλλευτεις την ευκαιρία, να φορέσεις το κολάν και τα αθλητικά σου και να περπατήσεις όσο περισσότερο γίνεται μέχρι τον προορισμό σου; Το περπάτημα είναι από τις καλύτερες μορφές γυμναστικής και μας βοηθά να παραμείνουμε σε φόρμα ακόμα και όταν δεν λιώνουμε στο γυμναστήριο.

6
Χρησιμοποίησε εφαρμογές tracking

Στο app store του κινητού σου θα βρεις δεκάδες εφαρμογές που μετρούν βήματα ή σου χαρίζουν χρήσιμες συμβουλές για νέες ασκήσεις τόσο εντός όσο και εκτός γυμαστηρίου. Οι ειδικοί δηλώνουν ότι βλέποντας αυτές τις καταγραφές και τα αποτελέσματα μας λειτουργούν θετικά στην ψυχολογία μας ώστε να μην αναβάλουμε τις προπονήσεις μας. Σκέψου πόσο καλά θα αισθάνεσαι όταν δεν θα αισθάνεσαι μόνο την διαφορά στο σώμα σου αλλά θα έχεις και στοιχεία που την αποδεικνύουν.

7
Ζέσταμα στα ζεστά

Αγαπάς το τρέξιμο και ξέρεις πόσο σημαντικές είναι οι διατάσεις πριν και μετά την προπόνηση. Για να μην βγεις αμέσως αντιμέτωπη με το κρύο φρόντισε να κάνεις το ζέσταμά σου στο σπίτι, πριν βγεις έξω ώστε όταν το σώμα να συνηθίσει πιο εύκολα στις εξωτερικές θερμοκρασίες.

8
Βρες συμμάχους

Έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να δώσεις το παρόν σε κάθε προπόνηση αν πηγαίνεις με κάποια φίλη σου. Η μια θα παρακινεί την άλλη, θα είναι μια δραστηριότητα που σας φέρνει πιο κοντά ενώ μετά μπορείτε να απολαύσετε παρέα τον καφέ σας και να πείτε τα νέα σας. Βγαίνεις διπλά κερδισμένη και το ξέρεις.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ