Menu

8 τροφές που οι celebrity trainers δεν θέλουν να καταναλώνεις πια

Μήπως ήρθε η ώρα να δεις με άλλο μάτι τα αγαπημένα σου σνακ και να σκεφτείς σοβαρά τι αντίκτυπο έχουν στο σώμα και την υγεία σου;

“Abs are made in the kitchen” λένει οι ειδικοί και αυτό μεταφράζεται ως εξής: οι κοιλιακοί και οι μύες γενικότερα χτίζονται στην κουζίνα και για να το καταφέρεις πρέπει να δώσεις έμφαση στην διατροφή σου. Το σωστό και ισορροπημένο καθημερινό μενού είναι το κλειδί για να δεις τα πολυπόθητα αποτελέσματα των προπονήσεων στο σώμα σου. Υπάρχουν τροφές που θα χαρίσουν στο σώμα το απαραίτητα καύσιμα για να ανταπεξέλθει στα workouts, τα θρεπτικά συστατικά που θα χρειαστεί για να χτίσει γερούς και δυνατούς μύες και τα ιχνοστοιχεία που θα σε κάνουν να νιώσεις γεμάτη ενέργεια, ευεξία και καλή διάθεση. Ξέρεις τι ακολουθεί… η λίστα των τροφών που πρέπει να αποχαιρετήσεις αν θέλεις να

Λευκό ψωμί: έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη και έτσι επηρεάζει πολύ τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα με αποτέλεσμα να μην αισθάνεσαι χορτάτη για αρκετή ώρα.

Παγωτά: Πολλές και άχρηστε θερμίδες, μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και κακής ποιότητας λιπαρά που το μόνο που κάνουν είναι να ενεργοποιούν τα συστήματα του εγκεφάλου που ευθύνονται για τον εθισμό στην ζάχαρη.

Πίτσα: Αν η πίτσα που επιλέγεις δεν είναι σπιτική καταναλώνεις πολύ περισσότερες θερμίδες και λιπαρά από αυτά που πραγματικά χρειάζεσαι.

Τηγανιτά: Σαμποτάρουν σταθερά τις προσπάθειες σου να χτίσεις κοιλιακούς, κάνουν χειρότερη την όψη της κυτταρίτιδας και στερούν την λάμψη από την επιδερμίδα.

Αποξηραμένα φρούτα: Δυστυχώς στις περισσότερες περιπτώσεις τα αποξηραμένα φρούτα περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη που σίγουρα δεν κάνουν καλό. Αναζήτησε τα χωρίς προσθήκη ζάχαρης για ένα υγιεινό σνακ.

Έτοιμες σαλάτες: Σος και κρουτόν μπορεί να κάνουν ένα φαινομενικά αθώο γευμά πραγματική θερμιδική βόμβα και μάλιστα κοστίζουν πολύ ακριβότερα. Η καλύτερη εναλλακτική είναι να φτιάχνεις σπιτικές σαλάτες ώστε να γνωρίζεις ακριβώς τι περιέχουν.

Light αναψυκτικά: Οι γλυκαντικές ουσίες που περιέχουν δεν μας κάνουν καλό παρά τις λίγες θερμίδες που έχουν. Καλό θα ήταν να τα αποφεύγεις εντελώς.

Αλκοόλ: Περιέχει “κενές” θερμίδες αφού δεν συνοδεύονται από κανένα άλλο θρεπτικό συστατικό. Αφυδατώνει τον οργανισμό και επιβραδύνει κάθε λειτουργία του.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ