Menu

8 τροφές που θα σε βοηθήσουν να αποκοιμηθείς πιο γρήγορα (και καλύτερα)

Αν σε ταλαιπωρούν οι αϋπνίες ίσως πρέπει να ρίξεις μια ματιά στο καθημερινό σου μενού.

Σίγουρα γνωρίζεις ότι πριν ξαπλώσεις καλό είναι να αποφύγεις έναν μαραθώνιο σειρών στο Netflix ή ατέλειωτο scrolling στο instagram. Θα έχεις, επίσης, καταλάβει ότι καλό θα ήταν να πιεις τον τελευταίο καφέ της ημέρας αρκετά νωρίς ώστε να μην σε επηρεάσει η καφεΐνη. Γνώριζες, όμως, ότι υπάρχουν μερικές τροφές που θα σε βοηθήσουν να αποκοιμηθείς πιο γρήγορα;

Οι μπανάνες: που χαλαρώνουν τους μυς χάρη στο κάλιο και το μαγνήσιο που περιέχουν.

Το γάλα: που βοηθά στην παραγωγή μελατονίνης, ορμόνης που σχετίζεται με την χαλάρωση και τον ύπνο.

Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα: χάρη στην ουσία τρυπτοφάνη που μας βοηθούν να νιώσουμε έτοιμοι για ύπνο.

Η μαύρη σοκολάτα: που περιέχει σεροτονίνη και μας βοηθά να νιώσουμε χαλαροί.

Τα κεράσια: που είναι φυσική πηγή μελατονίνης, η οποία μας βοηθά να ρυθμίσουμε τον ύπνο μας.

Το χαμομήλι: που αυξάνει την γλυκίνη στον οργανισμό.

Τα φιστίκια και το φιστικοβούτυρο: που περιέχουν βιταμίνη Β3, η οποία με την σειρά της βοηθά στην έκκριση σεροτονίνης.

Τα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι και το κέιλ: χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ