Menu

Αυτή είναι η αγαπημένη δίαιτα των celebrities

Αυτό είναι το στοχευμένο μενού που ακολουθούν οι Julia Roberts, Natalie Portman, Uma Thurman και Tom Ford για να διατηρούν τις αναλογίες τους.

Φωτογράφιση: Xavi Gordo

ΜΕΝΟΥ 3 ΗΜΕΡΩΝ

1η μέρα
Πρωινό: Σπιτική γκρανόλα με ντόπιες φράουλες, μπανάνα και οργανικό γιαούρτι με γεύση βανίλια. Εναλλακτικά: ομελέτα λαχανικών με μεξικάνικη σος (πιπεριές, κρεμμύδια, ντομάτες) και γλυκοπατάτα
Μεσημεριανό: Σολομός με noodles από φαγόπυρο, πασπαλισμένος με μέλι και σουσάμι, με συνοδευτικό αγγουράκια και μπρόκολο. Παγωτό με γεύση πράσινο τσάι και μαρμελάδα κουμκουάτ.
Βραδινό: Παντζαροσαλάτα με ρόκα, κατσικίσιο τυρί, κάστανα και γκρέιπ φρουτ. Αρνί με άγρια μανιτάρια, φακές και κόκκινο κρασί. Κραμπλ με φράουλες, πεκάν και παγωτό καρύδα-βανίλια.

2η μέρα
Πρωινό: Φρούτα εποχής και μούρα, μάφιν βρώμης με μπανάνα και καρύδια, οργανικό γιαούρτι με γεύση βανίλια.
Μεσημεριανό: Μπέργκερ γαλοπούλας με τηγανητές γλυκοπατάτες, τυρί τσένταρ, ντομάτα, καραμελωμένα κρεμμύδια, μαρούλι και λαχανοσαλάτα. Cupcake με λεμόνι και μούρα.
Βραδινό: Σούπα από κουνουπίδι με αμύγδαλα και βότανα. Λαβράκι με αρακά, βασιλικό και σος καρύδας και φιστικιού. Κραμπλ με μήλο, μούρα, κανέλα, καρύδια, παγωτό καρύδα-βανίλια.

3η μέρα
Πρωινό: Ψητά μήλα με νιφάδες βρώμης, ομελέτα με ασπράδια και σπανάκι, ψητά πεκάν με σιρόπι σφενδάμου.
Μεσημεριανό: Μπέργκερ γαλοπούλας με λάχανο, ντομάτα, κόκκινο κρεμμύδι, τσένταρ. Σορμπέ λεμόνι και φρούτο.
Βραδινό: Ψητά λαχανικά με παντζάρια, μπλε τυρί, ντοματάκια τσέρι, φιστίκια, πορτοκάλι. Λαζάνια με κρέας από βουβάλι και ραδίκια, ψητό σκόρδο, πέστο βασιλικού. Μους σοκολάτας με αμύγδαλα, μούρα και ψητή καρύδα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search