Menu

Αλλάξτε σώμα σε επτά ημέρες

Θέλετε πιο σφιχτά μπράτσα και τα θέλετε τώρα. Τα καλά νέα σύμφωνα με έναν από τους μεγαλύτερους γκουρού της άσκησης είναι πως μπορείτε να δείτε πραγματικό αποτέλεσμα στο σώμα σας μέσα σε μία μόλις εβδομάδα.

Η ιδανική άσκηση, σύμφωνα με τους προπονητές, είναι εκείνη που γυμνάζει το σύνολο των μυϊκών ομάδων σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα. Όμως, μέσα από αυτή την προσπάθεια είναι σχεδόν αδύνατο να δείτε αποτελέσματα στις επιμέρους περιοχές πριν περάσει ένα διάστημα 3-4 ημερών. Αν, ωστόσο, θέλετε να δείτε σημαντική διαφορά σε ένα συγκεκριμένο μέρος του σώματός σας, μπορείτε να παραβείτε -προσωρινά- αυτόν τον άγραφο κανόνα.
Σύμφωνα με το διάσημο Άγγλο γυμναστή Ματ Ρόμπερτς, προσωπικό γυμναστή της απαιτητικής Ναόμι Κάμπελ και συγγραφέα πολλών μπεστ σέλερ, όπως το Fit for Your Shape, The PHA Workout κ.ά. (Τέλειο σώμα ανάλογα με τον τύπο σου, Το πρόγραμμα PHA, εκδ. Power Publishing), αν θέλετε άμεσο αποτέλεσμα, θα πρέπει να επιμείνετε στην επίμαχη μυϊκή ομάδα, κάνοντας το ίδιο πρόγραμμα εκγύμνασης για επτά συνεχόμενες ημέρες.
Αν, λοιπόν, το αδύναμο σημείο σας είναι οι κοιλιακοί, αφιερώστε αυτό το διάστημα κάνοντας αποκλειστικά εντατικά ασκήσεις για άνω, κάτω και πλάγιους κοιλιακούς. Η επαναλαμβανόμενη αυτή άσκηση προσφέρει άμεσο αποτέλεσμα, όμως δεν πρέπει να συνεχιστεί για περισσότερο από μία εβδομάδα γιατί μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ