Menu

Μπορώ να αδυνατίσω περπατώντας;

Ξεκίνα με απλές αλλά αποτελεσματικές αλλαγές στην καθημερινότητά σου και θα δεις ότι θα πετύχεις τον στόχο σου σε χρόνο ρεκόρ.

Αν έχεις πάρει απόφαση να βάλεις σε σειρά την διατροφή σου και να εντάξεις την γυμναστική στην καθημερινότητά σου για πρώτη φορά, υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να νιώθεις λίγο «χαμένη» μέσα στις χιλιάδες πληροφορίες που βρίσκεις online.

Να είσαι σίγουρη, όμως, ότι δεν υπάρχει λόγος να ξεκινήσεις τρέχοντας 5 χιλιόμετρα την ημέρα. Μπορείς να αδυνατίσεις αποτελεσματικά… περπατώντας.

Οι ειδικοί συνιστούν 4 ωρες έντονης φυσικής άσκησης την εβδομάδα για όσους επιθυμούν να χάσουν βάρος. Υπάρχουν όμως σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λάβεις υπόψη σου αν θέλεις να ποντάρεις στο περπάτημα για να κατακτήσεις τον στόχο σου.

Θα πρέπει να ανεβάσεις λίγο τους ρυθμούς σου για να πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα και όχι να περπατάς σαν να πηγαίνεις βόλτα. Το περπάτημα ξεκινά να είναι αποτελεσματικό και να καίει θερμίδες όταν νιώσεις ότι λαχανιάζεις ελαφρώς. Αν περπατάς σε διάδρομο πειραματίσου με την ταχύτητα και την κλίση μέχρι να βρεις τον συνδυασμό που σου ταιριάζει και συνέχισε να βάζεις νέους στόχους κάθε εβδομάδα, πάντα σε λογικά πλαίσια για την αποφυγή τραυματισμών.

Αν ξεκινάς τώρα θα δεις μεγάλη διαφορά στο σώμα σου τις πρώτες έξι εβδομάδες. Στην συνέχεια όμως καλό θα ήταν να εντάξεις στο πρόγραμμα σου την ενδυνάμωση με βάρη, λάστιχα ή το βάρος του σώματός σου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search