Menu

Brain Food: Αυτές οι τροφές θα σε βοηθήσουν να συγκεντρωθείς

Πρόσθεσε τες στο καθημερινό σου μενού για ένα boost ενέργειας και ευεξίας σε σώμα και πνεύμα.

Σίγουρα θα γνωρίζεις ότι οι τροφές που καταλανώνεις επηρεάζουν κάθε λειτουργία του σώματος και του οργανισμού: οι κράμπες γίνονται παρελθόν χάρη στο κάλιο που περιέχουν οι μπανάνες, το αβοκάντο βοηθά την επιδερμίδα να λάμπει και να αναζωογονείται και τα βατόμουρα είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών. Υπάρχουν όμως και οι τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν να συγκεντρώνεσαι καλύτερα και για περισσότερη ώρα ενώ αποτρέπουν την απώλεια μνήμης που έρχεται με τα χρόνια.

Σπόροι κολοκύθας

Εξαιρετική πηγή ψευδραργύρου που είναι γνωστό ότι ενισχύει την μνήμη. Είναι από τους ευκολότερους τρόπους να εντάξουμε ευεργετικές για τον εγκέφαλο τροφές στο καθημερινό μας μενού αφού μπορούμε να τους απολαύσουμε σκέτους σαν σνακ ή να τους προσθέσουμε σε αγαπημένες μας σαλάτες και ντιπς.

Αυγά

Περιέχουν βιταμίνη Β6 και Β12, φυλλικό οξύ και χολίνη που μας βοηθούν να ακονίσουμε την μνήμη μας. Μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες χολίνης έχουν καλύτερα αποτελέσματα σε διαγωνίσματα και εξετάσεις. Δεν είναι τυχαίο που συχνά τα αυγά αποκαλούνται “η πολυβιταμίνη της φύσης”.

Κουρκουμάς

Αναζωογονήστε το μυαλό σας προσθέτοντας τον γευστικό και πικάντικο κουρκουμά στα πιάτα σας. Οι ειδικοί λένε ότι λίγη ποσότητα κουρκουμίνης στην διατροφή μας κάθε μέρα μπορεί να βελτιώσει την μνήμη μας και να αποτρέψει την απώλειά της.

Ψάρια πλούσια σε καλά λιπαρά

Αυτό που κάνει τα ψάρια ωφέλιμα για τον οργανισμό είναι ότι περιέχουν τα καλά ωμέγα-3 λιπαρά EPA και DHA, σε μορφή που το σώμα μπορεί εύκολα να αφομοιώσει. Τα λιπαρά αυτά είναι το κλειδί για τη βελτιστοποίηση των γνωστικών μας επιδόσεων.

Μύρτιλλα

Γευστικά, φρέσκα και τέλειο σνακ για κάθε ώρα, τα μύρτιλλά είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που δίνουν boost στην κυκλοφορία του αίματος και συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου. Μάλιστα μελέτες έχουν δείξει ότι καταναλώνοντας μύρτιλλα στο πρωινό μας εξασφαλίζουμε καλύτερες επιδόσεις και συγκέντρωση μόνο πέντε ώρες αργότερα και για ώρες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ