Follow us

Search

Αυτό είναι το ιδανικό πρόγραμμα διατροφής για να ξαναβρείς τη φόρμα σου μετά τις γιορτές

Τα Χριστούγεννα τελείωσαν και, όσο και αν δεν θέλουμε να το πιστέψουμε η επιστροφή στην πραγματικότητα μας καλεί. Και επειδή όλες κάναμε τις ατασθαλίες μας, και γιατί όχι, η διατροφολόγος Σοφία Κόντη μοιράζεται μαζί μας έξυπνα tips διατροφής αλλά και ένα ενδεικτικό μενού που θα μας επαναφέρει σε φόρμα πολύ πιο σύντομα από όσο νομίζουμε.

Αυτό είναι το ιδανικό πρόγραμμα διατροφής για να ξαναβρείς τη φόρμα σου μετά τις γιορτές

Οι γιορτές τελείωσαν και επιστρέφουμε στην καθημερινότητα με διατροφικές επιλογές που θα ενισχύσουν την φυσική αποτοξίνωση του οργανισμού, θα μας προσφέρουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες. Η διατροφολόγος Σοφία Κόντη μας δίνει συμβολές που θα βοηθήσουν στην επανένταξη μας σε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής και ένα υγιές σώμα.

Τα tips πρέπει να θυμάσαι:

  • To σώμα σου ξέρει πως να διαχειριστεί το φούσκωμα που νιώθεις μετά από αυτές τις ημέρες.
  • Δεν χρειάζεται να έχεις τύψεις για ότι καταναλώθηκε. Είναι οι μέρες αυτές που δεν ήταν εύκολο να αντισταθείς και πάντα υπάρχει η στιγμή που συνεχίζεις το διατροφικό σου
    πλάνο.
  • Ξεκίνα από εκεί που σταμάτησες. Το σώμα σου δεν χρειάζεται detox δίαιτες και εξαντλητικές συμπεριφορές.

Ενδεικτικό διατροφικό πλάνο 1 ημέρας για επανένταξη μετά τις γιορτές

Πρωινό: 1 γιαούρτι 2%, Granola με ξηρούς καρπούς, κομμάτια από φρέσκα φρούτα, λιναρόσπορο, 1 κουταλάκι φυστικοβούτυρο, 1 κουταλάκι μέλι, κανέλα.

Δεκατιανό: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο ολικής με μους αβοκάντο, 30γρ τυρί, 1 αυγό ποσέ και λίγες σταγόνες Lime + 1 φρέσκο πορτοκάλι.

Μεσημεριανό: 200γρ φιλέτο ψάρι με πατάτες baby φούρνου + Χόρτα εποχής με ελαιόλαδο και λεμόνι.

Απογευματινό: Φρουτοσαλάτα με 2 φρούτα εποχής ή 1 ψητό αχλάδι κομμένο στην μέση με κανέλα, σιρόπι σφενδάμου, 2 κουταλιές γιαούρτι, τριμμένο αμύγδαλο.

Βραδινό: 1 μερίδα σούπα λαχανικών με λίγο τυρί ή γιαούρτι 2% ή Οσπριοσαλάτα με φρέσκα λαχανικά και κατίκι Δομοκού. 2L νερό ημερησίως. Το σώμα χρειάζεται ενυδάτωση, κάτι που παραλείπουμε όμως είναι το στοιχείο που χρειάζεται ώστε να αποβάλλει όλες τις άχρηστες ουσίες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Δίαιτα: Το πιο αποτελεσματικό πρόγραμμα για τέλειο κορμί χωρίς στερήσεις

Αυτή είναι η δίαιτα της ηθοποιού Rebel Wilson

Πώς θα αδυνατίσεις σύμφωνα με το ψυχολογικό προφίλ σου;

MORE FROM

FITNESS

BEST of INTERNET