Follow us

Search

5 ιδέες για ελαφρύ και υγιεινό πρωινό με βρώμη από τη διατροφολόγο

Ξεκινάμε τον Σεπτέμβριο με θρεπτικό πρωινό κάθε μέρα με τη βοήθεια της διατροφολόγου! Όχι, δεν μιλάμε για κάποιο «μαγικό τρόπο» να έχεις έτοιμο πρωινό χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτα, αλλά για το overnight oatmeal (στα ελληνικά: βρώμη αποβραδίς).

5 ιδέες για ελαφρύ και υγιεινό πρωινό με βρώμη από τη διατροφολόγο

Το overnight oatmeal (βρώμη) φτιάχνεται εύκολα, έχει πολλές παραλλαγές και μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ θρεπτικό και πλήρες πρωινό που θα σου χαρίσει ενέργεια, φυτικές ίνες, πρωτεΐνη, καλά λιπαρά, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Το βασικό συστατικό της συνταγής είναι η βρώμη (προτίμησέ τη βιολογική), το γάλα (επιλογής) και οι σπόροι chia που είναι προαιρετικοί αλλά προτείνουμε να μην τους παραλείψεις, έτσι ώστε να αυξήσεις την θρεπτική αξία του πρωινού σου και να βοηθήσεις το μίγμα να πήξει.

Κράτα στις σημειώσεις σου τις ιδέες μας, τουλάχιστον για τη βάση, και στη συνέχεια πρόσθεσε τα αγαπημένα σου toppings.

βρώμη

5 ιδέες για overnight βρώμη

1. Γάλα, σπόροι chia, βρώμη, μέλι, μάνγκο, αμυγδαλοβούτυρο, ακτινίδιο

2. Γιαούρτι βατόμουρο, γάλα, βατόμουρα, flakes αμυγδάλου, σιρόπι αγαύης, ξύσμα λεμονιού

3. Γάλα, μαρμελάδα φράουλα, φυστικοβούτυρο, θρυμματισμένα φυστίκια

4. Γάλα, κακάο, λιωμένη μπανάνα, φουντουκοβούτυρο, φουντούκια, μούρα

5. Γάλα, μαύρες σταφίδες, ταχίνι, κανέλα, μέλι, σπασμένα καρύδια, κολοκυθόσπορος, μπανάνα

Για μια ολοκληρωμένη καθοδήγηση στη διατροφή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την διαιτολόγο-διατροφολόγο Ελευθερία Κεφάλα μέσω e-mail  [email protected], μέσω Instagram ή και Facebook στο Health Nutrition Balance.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

MORE FROM

Διατροφη

BEST of INTERNET