Follow us

Search

5 διατροφικά tips για διακοπές χωρίς περιορισμούς πρέπει και μη

Οι διακοπές, λέγονται έτσι διότι σταματάς και παίρνεις το χρόνο για σένα. Αυτό σημαίνει πως σίγουρα δε θα ήταν ευχάριστο στις καλοκαιρινές σου αποδράσεις να είσαι με ένα μετρητή θερμίδων στο χέρι, Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Ελευθερία Κεφαλά, μας δίνει 5 διατροφικά tips για να ευχαριστηθούμε τις διακοπές μας χωρίς υπερβολές στη διατροφή και περιττό άγχος!

5 διατροφικά tips για διακοπές χωρίς περιορισμούς πρέπει και μη

Οι μικρές αποδράσεις είναι πλέον στο πρόγραμμα μας, καθώς με την πρώτη ευκαιρία «δραπετεύουμε» από την καθημερινότητα σε κοντινούς προορισμούς για να ξεκουραστούμε και να απολαύσουμε το καλοκαίρι όσο περισσότερο γίνεται.

Τι συμβαίνει, όμως, με εσένα που είσαι σε πρόγραμμα διατροφής και μπορεί να έχεις ανασφάλεια ότι δεν θα καταφέρεις να ακολουθήσεις το πρόγραμμα διατροφής σου;

Ιδού κάποια διατροφικά tips που μπορεί να σε βοηθήσουν:

Το σκέφτεσαι περισσότερο από όσο χρειάζεται.

Αν φύγεις 2 μέρες εκτός πόλης δεν σημαίνει ότι θα πάρεις βάρος / χαλάσεις τη διατροφή σου / ξεφύγεις από τον στόχο σου, γι’αυτό χαλάρωσε και απόλαυσε τις διακοπές σου. Το στρες είναι ανασταλτικός παράγοντας για όλες τις διαδικασίες του οργανισμού και το ίδιο ισχύει και για τους διατροφικούς σου στόχους.

 Μην σκέφτεσαι τι θα αποφύγεις, αλλά τι μπορείς να επιλέξεις εκεί που βρίσκεσαι.

Είναι πιο εύκολο να επιλέξεις τι ταιριάζει στο πρόγραμμα που ακολουθείς από το να βάλεις περιορισμούς στον εαυτό σου και να σε πείσεις ότι όλα τα τρόφιμα στο εστιατόριο / ταβέρνα είναι απαγορευμένα. Στην αρχή μπορεί να σου είναι παράξενο αλλά θα είναι μόνο την πρώτη φορά που θα έρθεις αντιμέτωπος/η με αυτό.

διατροφικά

 Αν θελήσεις να φας σε ένα γεύμα κάτι που δεν έχεις στην διατροφή σου, μην τιμωρείς τον εαυτό σου με αφαγία, κακή διάθεση και detox τις επόμενες μέρες.

Αντιθέτως διάλεξε αυτό που επιθυμείς με μέτρο, κατανάλωσε το και συνέχισε την ημέρα σου τρώγοντας ισορροπημένα.

 Μην αντικαταστήσεις το νερό με άλλα ροφήματα.

Πιες όσο περισσότερο νερό μπορείς, καθώς ένας ενυδατωμένος οργανισμός λειτουργεί καλύτερα, αποτοξινώνεται, βοηθάει στην κατακράτηση που είναι πιθανό να δημιουργηθεί από τη ζέστη, τα αλμυρά φαγητά, το αλκοόλ κ.ά. Το νερό θα είναι πάντα νούμερο ένα σε όλα τα διατροφικά tips.

 Απόλαυσε κάθε μικρή απόδραση σε κάθε πτυχή της και φάε κάτι που σου αρέσει πολύ – ακόμα κι αν δεν βρίσκεται στο πρόγραμμα διατροφής σου!

Για μια ολοκληρωμένη καθοδήγηση στη διατροφή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την διαιτολόγο-διατροφολόγο Ελευθερία Κεφάλα μέσω e-mail  info@hnbdiet.gr, μέσω Instagram ή και Facebook στο Health Nutrition Balance.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

MORE FROM

Διατροφη

BEST of INTERNET