Follow us

Search

Αυτό είναι το αλκοολούχο ποτό που μπορεί να σε βοηθήσει ακόμη και στη δίαιτα

Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, το πιο “οδυνηρό” μέρος της δίαιτας δεν είναι να εγκαταλείψετε το κέικ σοκολάτας ή να πάτε στο γυμναστήριο πέντε ημέρες την εβδομάδα – πρέπει να περιορίσετε και σε μεγάλο βαθμό το αλκοόλ . Σοβαρά, η κατανάλωση ποτών είναι μία από τις πιο κοινωνικές δραστηριότητες όλων των εποχών. Και η αποχή […]

Αυτό είναι το αλκοολούχο ποτό που μπορεί να σε βοηθήσει ακόμη και στη δίαιτα

Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, το πιο “οδυνηρό” μέρος της δίαιτας δεν είναι να εγκαταλείψετε το κέικ σοκολάτας ή να πάτε στο γυμναστήριο πέντε ημέρες την εβδομάδα – πρέπει να περιορίσετε και σε μεγάλο βαθμό το αλκοόλ . Σοβαρά, η κατανάλωση ποτών είναι μία από τις πιο κοινωνικές δραστηριότητες όλων των εποχών. Και η αποχή από μια παγωμένη μπύρα δίπλα στην πισίνα, όσο ο καιρός το επιτρέπει ή ένα ημίγλυκο ροζέ μπορεί να κάνει τη μετάβαση από το καλοκαίρι στο δροσερό φθινόπωρο, ακόμη πιο δύσκολη. Ευτυχώς, έχουμε κάποια hacks σχετικά με το κρασί που μπορούν να σε βγάλουν από αυτή τη δύσκολη θέση.

κρασί

Κόκκινο κρασί

Αν αγαπάτε το κόκκινο κρασί, προτιμήστε το merlot, το pinot noir ή το ροζέ. Σύμφωνα με την Tanya Zuckerbrot, R.D., δημιουργό της δίαιτας F-Factor, το καθένα περιέχει περίπου 88 θερμίδες, 3 γραμμάρια υδατάνθρακες και 1 γραμμάριο ζάχαρης ανά ποτήρι.  Αποφύγετε τα κρασιά  Mrsala και το Sherry, όμως. Αυτά τα ποτήρια είναι γεμάτα με 164 θερμίδες, 14 γραμμάρια υδατανθράκων και 8 γραμμάρια ζάχαρης.

κρασί

Λευκό κρασί

Όσον αφορά τα ελαφρύτερα λευκά κρασιά, επιλέξτε chardonnay, λευκό zinfandel ή Sauvignon blanc. Η Zuckerbrot σημειώνει ότι αυτές οι επιλογές περιέχουν όλες κάτω από 85 θερμίδες, με 2,6 γραμμάρια υδατάνθρακες και 1 γραμμάριο ζάχαρης ανά ποτήρι.

Αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγετε είναι τα γλυκά κρασιά όπως το Riesling ή το Moscato, τα οποία μπορούν να περιέχουν ως και 160 θερμίδες ανά ποτήρι, 12 γραμμάρια υδατανθράκων και 8 γραμμάρια ζάχαρης ανά ποτήρι.

κρασί

Ανεξάρτητα από το ποια ποικιλία θα επιλέξετε να καταναλώσετε, πρέπει να μείνετε σταθερά σε μια ποσότητα 150 ml. Έτσι, όσο δελεαστικό κι αν είναι να γεμίζετε αυτό το γιγάντιο ποτήρι με κάτι παραπάνω, θα πρέπει να προσπαθήσετε να κρατήσετε με πειθαρχία την ποσότητα αυτή σταθερή.

Επιπλέον, η φράση “μέτρον άριστον” παραμένει σε ισχύ και σε αυτή την περίπτωση. Όπως πολύ εύστοχα ανέφερε και η Zuckerbrot σε μια πρόσφατη συνέντευξή της στο Women’s Health: “Απλώς αντιμετωπίστε το όπως κάθε άλλη απόλαυση προσθέτοντας τις θερμίδες σας για την ημέρα ή την εβδομάδα για να καθορίσετε πού μπορεί να χωρέσει το κρασί.” Αυτό -εμμέσως πλήν σαφώς- σημαίνει μόνο ένα ποτήρι τη νύχτα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

MORE FROM

Διατροφη

BEST of INTERNET