Αυτό θα σε πείσει να εντάξεις τα χρωματιστά λαχανικά στη καθημερινότητά σου

Κι όμως τα χρωματιστά λαχανικά έχουν σημαντικά οφέλη στην υγεία μας.

Elle 22 Μαρ. 22
Αυτό θα σε πείσει να εντάξεις τα χρωματιστά λαχανικά στη καθημερινότητά σου

Γνωρίζεις ότι πρέπει να τρως τα λαχανικά σου και ότι είναι πράσινο! Τι γίνεται όμως με τα κόκκινα ή τα μωβ; Τα ζωηρά χρώματα έχουν ορισμένα σοβαρά οφέλη για την υγεία, συγκεκριμένα αντιοξειδωτικά, αλλά και άλλες ενώσεις που μπορούν να υποστηρίξουν τη μακροζωία, την ομορφιά και την πρόληψη πολλών ασθενειών και εκφυλιστικών ασθενειών.

Δεν έχει να κάνει με το να φροντίζεις να τρως έναν τόνο ενός χρώματος (αγαπάω πάντα ένα πράσινο smoothie), αλλά είναι πραγματικά καλό να καταναλώνεις ένα καλά ισορροπημένο ουράνιο τόξο από τροφές, καθημερινά. Φροντίζοντας να έχεις ποικιλία καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, της εβδομάδας και ειδικά της εποχής, θα διασφαλίσεις ότι τρέφεσαι καλά.

Ανάλυση της πολύχρωμης παλέτας λαχανικών και τι σημαίνει για την υγεία μας

λαχανικά

Κόκκινο και Ροζ

Κόκκινα και ροζ φρούτα και λαχανικά όπως οι ντομάτες, το ροζ γκρέιπφρουτ, το καρπούζι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικό λυκοπένιο, το οποίο μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του προστάτη, καθώς και τις περισσότερες χρόνιες ασθένειες.

Το λυκοπένιο έχει αποδειχθεί ότι προλαμβάνει και αναστρέφει καρδιαγγειακές παθήσεις, καθώς και έχει αντικαρκινική δράση. Το καρπούζι είναι επίσης μια σούπερ πηγή λυκοπενίου, το οποίο δεν είναι το μόνο συστατικό σε αυτά τα έντονα κόκκινα και ροζ φρούτα και λαχανικά. Οι κόκκινες πιπεριές, μια άλλη εξαιρετική πηγή λυκοπενίου, έχουν περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι. Η βιταμίνη C είναι ένα δομικό στοιχείο του κολλαγόνου για την υποστήριξη της μήτρας του δέρματος και την υγεία του πεπτικού συστήματος.

Μάθε τα οφέλη που έχουν στην υγεία σου και τα υπόλοιπα χρώματα λαχανικών στο Glance.gr.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: