Follow us

Search

Πως να παραμείνεις σε πρόγραμμα διατροφής αγνοώντας τους πειρασμούς!

Η κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος Σοφία Κόντη, μας συμβουλεύει πως να ξεπεράσουμε τους πειρασμούς και να μείνουμε πιστοί στο πρόγραμμα της διατροφής μας για να πετύχουμε τους στόχους μας!

Πως να παραμείνεις σε πρόγραμμα διατροφής αγνοώντας τους πειρασμούς!

Τα καφέ και τα εστιατόρια άνοιξαν και ιδού μερικές συμβουλές αν προσέχεις τη διατροφή σου. Μετά από πολύ καιρό επιστρέφουμε σιγά σιγά στην καθημερινότητα και στις εξόδους μας. Είναι λογικό να θέλουμε να τα κάνουμε όλα και να απολαύσουμε τα αγαπημένα μας ροφήματα, brunch, γεύματα.

Τι γίνεται, όμως, με την προσπάθεια να αλλάξουμε συνήθειες και να χάσουμε τα κιλά της καραντίνας όταν όλα είναι τόσο δελεαστικά εκεί έξω; Αυτές οι συμβουλές θα σε βοηθήσουν να εντάξεις ή να προσέχεις χωρίς να νιώθεις ότι τα παρατάς.

διατροφή

· Να θυμάσαι ότι ένα γεύμα ή γλυκό σνακ, στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής, δεν θα χαλάσει το πρόγραμμα σου, δεν θα σου προσθέσει βάρος και δεν θα πάνε οι κόποι σου χαμένοι.

· Σκέψου τι θα μπορούσες να καταναλώσεις στο αγαπημένο σου καφέ και να πάρει τη θέση του σνακ σου. Αυτό μπορεί να είναι ένα ενεργειακό bowl με muesli ή ένα γιαούρτι με σπόρους και φρούτα, αυγά ή/και smoothies.

· Όσο μπορείς απόφυγε ότι μπορεί να περιέχει τηγανητά, κρέμα γάλακτος ή βούτυρα. Υπάρχουν πλέον τόσα πολλά υγιεινά σνακ και πιάτα να δοκιμάσεις που μπορεί αυτή να είναι η αρχή ώστε να εντάξεις νέα πράγματα στη διατροφή σου. Ας πούμε αν δεν έχεις φάει ποτέ αβοκάντο μπορείς τώρα να το δοκιμάσεις.

· Αν ξέρεις ότι θα βρεθείς σε κάποιο καφέ και θα ήθελες να καταναλώσεις κάτι εκεί τότε διάλεξε κάτι μικρό από πριν σε σνακ όπως ξηρούς καρπούς με φρέσκα φρούτα, ώστε να διαχειριστείς καλύτερα την πείνα σου και να μπορείς να φας εκεί κάτι πιο πλήρες και πλούσιο.

· Μην πεις «θα φάω τώρα ό,τι θέλω και μετά δεν θα φάω τίποτα όλη την ημέρα» ή «Ας φάω σήμερα και από αύριο δίαιτα», γιατί έτσι δημιουργείς έναν φαύλο κύκλο χωρίς να βοηθάς τον εαυτό σου να έχει μια υγιή σχέση με το φαγητό. Κατανάλωσε ότι επιλέξεις εκεί και συνέχισε το πρόγραμμα σου ως έχει.

Tip: Το να επέλθει ισορροπία στη διατροφή σου θέλει χρόνο, προσπάθεια και ναι, μπορείς να τα καταφέρεις.

Για μια ολοκληρωμένη καθοδήγηση στη διατροφή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Σοφία Κόντη μέσω e-mail  [email protected] ή μέσω Instagram.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

MORE FROM

Διατροφη

BEST of INTERNET