Menu

Έχουν ελάχιστες θερμίδες αλλά πάντα σε χορταίνουν. Αυτές οι τροφές θα σε σώσουν!

Τα θρεπτικά συστατικά, η πρωτεΐνη ή οι φυτικές τους ίνες τις κατατάσσουν αυτομάτως στη λίστα με τις «έξυπνες» τροφές.

Υπάρχουν και οι μέρες αυτές που πεινάς υπερβολικά αλλά τίποτα δε φαίνεται ικανό να σε χορτάσει. Για να μην το παρακάνεις με τις θερμίδες, παρακάτω θα βρεις 10 τροφές με ελάχιστες θερμίδες που θα σε χορτάσουν πραγματικά στις περιστάσεις αυτές και θα σου διώξουν την επιθυμία για οτιδήποτε ανθυγιεινό και παχυντικό.

1. Μη αμυλούχα λαχανικά

Τα μη αμυλούχα λαχανικά, όπως είναι το αγγούρι και το μπρόκολο (όχι στις πατάτες, τον αρακά και το καλαμπόκι), είναι πολύ χαμηλά σε θερμίδες – κυμαίνονται από 23 έως 41 ανά λαχανικό. Επιπλέον, περιέχουν πληθώρα φυτικών ινών, με αποτέλεσμα να σε χορταίνουν χωρίς να σε επιβαρύνουν με θερμίδες.

2. «Ρύζι» από κουνουπίδι

Φυσικά και δεν χρειάζεται να αποκλείσεις το κανονικό ρύζι από τη διατροφή σου. Είναι νόστιμο και πολύ υγιεινό. Τις μέρες όμως που θέλεις να μειώσεις τις θερμίδες στο έπακρο μπορείς να το αντικαταστήσεις με ρύζι από κουνουπίδι. Περιέχει μόλις 19 θερμίδες στα 75 γραμμάρια!

3. Νούντλς κολοκυθιού

Αντικαθιστώντας τα κλασικά μακαρόνια με νούντλς από κολοκύθι καταφέρνεις να μειώσεις κατά πολύ τις θερμίδες ενώ παράλληλα θα νιώσεις πολύ χορτάτη. Ένα κολοκύθι περιέχει μόλις 30 θερμίδες.

Ανακάλυψε και τις υπόλοιπες «έξυπνες» τροφές στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ