Follow us

Search

Επιτέλους! Με αυτό το πλάνο διατροφής θα τρως όσα φρούτα και λαχανικά πρέπει

Το να καταναλώνεις καθημερινά αρκετά φρούτα και λαχανικά είναι από τους καλύτερους τρόπους για να παραμείνεις υγιής αλλά αν το σκεφτείς σχεδόν ποτέ δεν μπορείς να το τηρήσεις… Γιατί άραγε;

Επιτέλους! Με αυτό το πλάνο διατροφής θα τρως όσα φρούτα και λαχανικά πρέπει

Έρευνα δείχνει πως η κατανάλωση τουλάχιστον πέντε μερίδων από 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά τη μέρα –το αντίστοιχο περίπου 400 γρ.– σε κρατά υγιή μειώνοντας τις πιθανότητες εμφάνισης ασθενειών, από καρκίνο και διαβήτη μέχρι καρδιοπάθειες. Μια μελέτη έδειξε, επίσης, πως η πρόσληψη φρέσκων φρούτων προσφέρει στο δέρμα λάμψη. Παρ’ όλ’ αυτά, οι περισσότερες δυσκολευόμαστε να πιάσουμε το στόχο των πέντε μερίδων την ημέρα. Τι μπορείς να κάνεις;

Ο πιο απλός οδηγός για να τρως 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά

Μία μερίδα φρούτων ή λαχανικών ισοδυναμεί με 80 γρ. Να πώς μεταφράζεται
αυτή η ποσότητα:

  • Δύο ή περισσότερα μικρά φρούτα, π.χ. 2 δαμάσκηνα ή 14 κεράσια.
  • Ένα μέτριο φρούτο, π.χ. 1 αχλάδι ή 1 πορτοκάλι.
  • Μία μερίδα από ένα μεγάλο φρούτο, π.χ. 1/2 γκρέιπφρουτ ή μία φέτα πεπόνι.
  • Τρεις γεμάτες κουταλιές μαγειρεμένα λαχανικά όπως καλαμπόκι ή καρότα.

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr.

MORE FROM

BODY & SOUL