Follow us

Search

Ένα δυναμικό workout για γραμμωμένα χέρια σε 30 λεπτά

Η προπόνησή σου το καλοκαίρι, δε χρειάζεται να είναι μεγάλη, αρκεί να είναι στοχευμένη. Η Δήμητρα Μάρκου μας δείχνει ασκήσεις για γραμμωμένα χέρια, σε 30 μόλις λεπτά!

Ένα δυναμικό workout για γραμμωμένα χέρια σε 30 λεπτά
Cover photo @dimitra_markou

Όταν σκεφτόμαστε τη λέξη γράμμωση, συνήθως αμελούμε τα χέρια. Τα περισσότερα workouts και προγράμματα εστιάζουν στο κάτω μέρος του σώματος, αφήνοντας τα χέρια να ασκούνται δυσανάλογα σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα.

χέρια

Όμως, με πολύ απλές ασκήσεις με βαράκια ή και χωρίς εξοπλισμό, χρησιμοποιώντας μόνο το σωματικό μας βάρος, μπορούμε να τονώσουμε την περιοχή των χεριών λίγες μέρες πριν τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Η fitness instructor Δήμητρα Μάρκου μας δείχνει ένα πρόγραμμα Tabata, το οποίο περιλαμβάνει 7 στοχευμένες ασκήσεις για χέρια, ώμους και πλάτη και βοηθά στη συνολική βελτίωση της στάσης του σώματος. Μετά απο τόσους μήνες στη δουλειά, σίγουρα χρειάζεται να “ξεκλειδώσεις” τις αρθρώσεις και τους μύες σου.

Tabata με βαράκια (Dumbells) για 30:10 5-7 κύκλους ή 20:10 αν είσαι αρχάρια

Ασκήσεις 

1.Punches
2.Arm circles
3.Tricep dips
4.Alternating front & side raises
5.Bicep curl
7.Bent over & lateral raise
8.Squat & shoulder press

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 𝘿𝙞𝙢𝙞𝙩𝙧𝙖 𝙈𝙖𝙧𝙠𝙤𝙪 (@dimitra__markou)

Μπορείς να ακολουθήσεις την fitness instructor Δήμητρα Μάρκου στο Instagram για περισσότερες πληροφορίες και mini workouts για όλους!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

MORE FROM

Fitness

BEST of INTERNET