Καισαρική και Γυμναστική: Απαντάμε στις 3 βασικές ερωτήσεις για να επιστρέψεις στο πρόγραμμα άσκησής σου μετά τον τοκετό

Αν ο τοκετός ήταν φυσιολογικός, τότε μπορείς μετά τις τέσσερις εβδομάδες να ξεκινήσεις μία πολύ ήπιας μορφής άσκηση. Τι γίνεται όμως την καισαρική που ο χρόνος ανάρρωσης του σώματος είναι μεγαλύτερος;

Φωτογραφία προφίλ συντάκτη ELLE Team
ELLE Team 31 Μαρ. 21
Καισαρική και Γυμναστική: Απαντάμε στις 3 βασικές ερωτήσεις για να επιστρέψεις στο πρόγραμμα άσκησής σου μετά τον τοκετό

Η καισαρική είναι μια διαδικασία τοκετού όπου το σώμα χρειάζεται πολύ μεγαλύτερο χρόνο επαναφοράς σε σχέση με τη φυσιολογική γέννα. Και αυτό γιατί πρόκειται για χειρουργική επέμβαση. Πάμε να δούμε τι πρέπει να προσέξεις για να γυρίσει το συντομότερο πίσω στη ρουτίνα γυμναστικής σου μετά από τον τοκετό με καισαρική.

Η σχέση σου με την άσκηση

Σημαντικό ρόλο παίζει η σχέση που είχες με την άσκηση. Αν θες να ξεκινήσεις τώρα να γυμνάζεσαι, καλύτερα να περιμένεις μετά τις έξι εβδομάδες και να ξεκινήσεις με ήπια άσκηση όπως το περπάτημα, yoga κλπ. Αν λάτρευες την υψηλής έντασης γυμναστικής όπως cross training, HIIT κλπ, τότε μπορείς να ξεκινήσεις με μία ήπια αερόβια.

καισαρική

Πότε να ξεκινήσω;

Αρχικά, πρέπει να συμβουλευτείς τον γιατρό σου. Όμως, ένας γενικός κανόνας αναφέρει πως ο μέσος χρόνος αποθεραπείας των μυών και των ιστών είναι οι τέσσερις εβδομάδες. Έτσι, περίμενε μέχρι να αναρρώσει πλήρως το σώμα σου.

Δές περισσότερες συμβουλές για τη γυμναστική μετά από καισαρική στο 4moms.gr.

#γυμναστική #εγκυμοσύνη
Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: