Menu

Πώς θα αποκτήσεις γραμμωμένη κοιλιά

Η μυϊκή ενδυνάμωση στην περιοχή της κοιλιάς δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το στοίχημα είναι να είναι ορατή σε ένα σημείο όπου το λίπος συχνά έχει εγκατασταθεί και δεν φεύγει εύκολα. Για να είναι εμφανής, λοιπόν, η γράμμωση στην κοιλιά πρέπει να κάνετε σωστή διατροφή και αεροβική άσκηση ώστε να χάσετε το τοπικό πάχος. Την ίδια […]

Φωτογράφος: Δημήτρης Σκουλός

Η μυϊκή ενδυνάμωση στην περιοχή της κοιλιάς δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το στοίχημα είναι να είναι ορατή σε ένα σημείο όπου το λίπος συχνά έχει εγκατασταθεί και δεν φεύγει εύκολα. Για να είναι εμφανής, λοιπόν, η γράμμωση στην κοιλιά πρέπει να κάνετε σωστή διατροφή και αεροβική άσκηση ώστε να χάσετε το τοπικό πάχος. Την ίδια στιγμή, θα εκτελείτε στοχευμένες ασκήσεις που αποσκοπούν στην τόνωση των μυών.

Δείτε τα παρακάτω βίντεο και πάρτε ιδέες:

Το challenge του 1 μήνα

6 ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά με 6-packs

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ