Menu

Γράμμωση μέσα σε 30 ημέρες; Με αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής μπορείς

H Jillian Muichaels σε βοηθά όχι μόνο να βελτιώσεις την εικόνα του κορμιού σου αλλά και να αλλάξεις τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεσαι, σε ό,τι έχει να κάνει με την γυμναστική.

Η guru του fitness Jillian Michaels έχει μια αδυναμία: τις προπονήσεις με βάρη! «Έχω παρακολουθήσει όλες τις εξελίξεις των τάσεων,  δηλαδή από τη ήρεμη γυμναστική με στόχο να παραμείνουμε στη ζώνη των καύσεων μέχρι πολύ έντονα workout» σχολιάζει. «Δυνατό σώμα και όχι skinny, αυτό θεωρείται σήμερα σέξι. Οι πολύωρες προπονήσεις ανήκουν στο παρελθόν». Μια τυπική εβδομάδα εκγύμνασης για εκείνη περιλαμβάνει ένα συνδυασμό προγραμμάτων (ποδηλασία, free running –ένα είδος ακροβατικού τρεξίματος με εμπόδια– και γιόγκα) και προπονήσεων μαζί με άλλους trainers, είτε καλλισθενικές είτε με πολλά βάρη.

«Γυμνάζομαι με διαφορετικούς τρόπους ώστε να ενδυναμώνω κάθε μυ δύο φορές την εβδομάδα, με 2 ημέρες ξεκούραση ενδιάμεσα. Κάνω επίσης HIIT σχεδόν σε κάθε προπόνηση για να βελτιώσω τη μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου και να κρατάω το μεταβολισμό μου στην πρίζα» αναφέρει η ίδια. Υπάρχουν ωστόσο φορές που απλά χρειάζεται να αφήσει στην άκρη τα βάρη.

«Όποτε έχω μια δύσκολη μέρα, μου αρέσει να λύνω τα προβλήματά μου μέσα από την άσκηση. Η γυμναστική με βάρη θα σε βοηθήσει να βάλεις φωτιά στο μεταβολισμό σου, να διώξεις το λίπος και να διατηρήσεις την υγιή τη μυϊκή σου μάζα και δυνατά τα οστά σου» λέει η προπονήτρια.

Ανακάλυψε το αναλυτικό πρόγραμμα γυμναστικής της Jillian Muichaels στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ