Menu

Η ASICS τιμά τις πραγματικές αξίες του αθλητισμού

Μέσα από μια καμπάνια αφύπνισης, η ASICS μάς παροτρύνει να αναρωτηθούμε αν διαθέτουμε και εμείς την αφοσίωση και το πάθος που έχουν οι πραγματικοί αθλητές.

Πίσω από κάθε θρίαμβο κρύβεται ένας καθημερινός αγώνας, που απαιτεί μαραθώνια αφοσίωση, επιμονή και φυσικά θυσίες που πολύ λίγοι μπορούν να αντέξουν. Για τον πραγματικό αθλητή, ο χρόνος μεταφράζεται σε πολύτιμες ώρες προπόνησης, ενώ τα πρωινά ξυπνήματα διαδέχονται αδιαμαρτύρητα τα εξαντλητικά ξενύχτια. Οι αληθινές αξίες του αθλητισμού δεν διακρίνονται μόνο τη στιγμή που ο αθλητής ανεβαίνει στο βάθρο ή κόβει πρώτος το νήμα… Όπως πολύ εύστοχα δηλώνει η νέα καμπάνια αφύπνισης της ASICS, πραγματικός αθλητής δεν είναι εκείνος που ποζάρει καλύτερα στο φακό, ύστερα από μια εντυπωσιακή νίκη, αλλά εκείνος που «ταξιδεύει» με το όνειρο να γίνει καλύτερος και όχι με τελικό προορισμό τη φήμη και τον πλούτο.

Η νέα διεθνής διαφημιστική καμπάνια (τηλεοπτική, έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή), η οποία φέρει τη σκηνοθετική σφραγίδα του Χένρικ Χάνσεν, δημιουργήθηκε από την εταιρεία 180 Amsterdam και έχει τον τίτλο «Made of Sport». Σε αυτήν εμφανίζονται κορυφαίοι και ερασιτέχνες αθλητές, μεταξύ άλλων και κάποιοι που παίρνουν μέρος σε Ολυμπιακούς Αγώνες, όπως η Αμερικανίδα δρομέας Λόλο Τζόουνς, ο Γερμανός ολυμπιονίκης στο τρίαθλο Γιαν Φροντένο και ο Γάλλος πρωταθλητής στο ορεινό τρέξιμο Εμανουέλ Γκο. Αξίζει να σημειωθεί πως η καμπάνια αποτελεί το μεγαλύτερο διαφημιστικό εγχείρημα της ASICS στην Ευρώπη μέχρι σήμερα.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search