Menu

Η διατροφή που θα σου φτιάξει το κέφι από την πρώτη μέρα

Ο κλάδος της ψυχοδιατροφικής μελετά ακριβώς αυτό, τη δράση συγκεκριμένων τροφών στον εγκέφαλο και κατ' επέκταση στο πώς νιώθουμε. Αυτό που δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς μέχρι στιγμής είναι ότι το νευρικό σύστημα (στον εγκέφαλο και το έντερο) αλληλεπιδρά με τη διατροφή και τις ορμόνες.

Σύμφωνα με πολλές επιστημονικές μελέτες, μια διατροφή πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης. Τα λιπαρά οξέα μπορούν να βοηθήσουν σε διάφορες μορφές της, ανάμεσά τους η εποχιακή και η επιλόχεια, αλλά και στις υποτροπές. Αυξάνοντας με τα ω-3 τη ρευστότητα των κυτταρικών μεμβρανών ενθαρρύνουμε τη λειτουργικότητα του εγκεφάλου. Το μενού: Εμπλουτίζουμε τη διατροφή μας με πηγές πλούσιες σε ω-3, όπως λιπαρά ψάρια, ειδικά μικρά (π.χ. σαρδέλες), που είναι πιο καθαρά, σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα (π.χ. σολομός) που έχει φανεί πως συσσωρεύουν υδράργυρο. Η ιδανική ποσότητα για να λάβουμε τα θρεπτικά συστατικά είναι τουλάχιστον 100 γραμμ. σαρδέλες (ψητές ή τηγανητές) το άτομο 3 φορές την εβδομάδα. Συμπληρωματικά προσθέτουμε στο μενού μας αυγά, ζαμπόν, χοιρινό ή κοτόπουλο που γνωρίζουμε ότι έχουν τραφεί με ω-3.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ