Menu

Η διατροφή της personal trainer Μάντυ Περσάκη

Τι τροφές βάζει στο πιάτο της η Ελληνίδα γυμνάστρια με τους χιλιάδες followers στα social media. Η ίδια μοιράζεται μαζί μας το μενού της.

Μια απαιτητική καθημερινότητα έχει η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Μάντυ Περσάκη που περνά περίπου 12 ώρες την ημέρα στην αλυσίδα γυμναστηρίων της: «Αυτό σημαίνει ότι πρέπει και να ξεκουράζω το σώμα μου, να κοιμάμαι νωρίς και φυσικά να τρέφομαι πολύ σωστά. Ακολουθώ έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, έχοντας ως πρότυπο την μεσογειακή» αναφέρει στο ELLE. Πράγματι, το ημερήσιο μενού της περιλαμβάνει πάντα σαλάτα, ασβέστιο και πρωτεΐνη από το αυγό, το γιαούρτι, το γάλα, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά μέσα από τα φρούτα, σίδηρο και πρωτεΐνη μέσα από τα όσπρια.

Το μενού 1 μέρας
Πρωινό: 1 γιαούρτι ή γάλα χαμηλών λιπαρών με δημητριακά ολικής άλεσης με μαύρη σοκολάτα
Σνακ: 1 μπάρα δημητριακών με μπανάνα και σοκολάτα, 1- 2 φρούτα ή λίγους ξηρούς καρπούς
Μεσημεριανό: Φακές ή άλλα όσπρια ή κάποια άλλη πρωτεΐνη συνοδευόμενη πάντα με πράσινη σαλάτα με λίγο ελαιόλαδο και 1 φέτα μαύρο ψωμί
Βραδινό: Ομελέτα με 1 κρόκο και περισσότερα ασπράδια ή πρωτεΐνη χαμηλών λιπαρών και μια σαλάτα.

Η γυμναστική: «Προτείνω σε όσους δεν πηγαίνουν γυμναστήριο να κάνουν κάποιες απλές ασκήσεις μέσα από βίντεο που δημοσιεύονται από προπονητές τους οποίους εμπιστεύονται. Αυτό που πρέπει να προσέχουν πάντα είναι η προθέρμανση και η αποθεραπεία που είναι απαραίτητα για κάθε πρόγραμμα. Εναλλακτικά μπορούν να κάνουν και περπάτημα, τρέξιμο ή κολύμπι».

Info: mandypersaki.gr

Ακολουθήστε την στο www.instagram.com/mandypbm/

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ