Η δίαιτα των Χορτοφάγων

Αξίζει να... συστηθείτε μαζί της αν δεν τα πάτε καλά με το κρέας και τις ζωικές τροφές, προτιμάτε τα λαχανικά, τα όσπρια και τα προϊόντα ολικής άλεσης και είστε έτοιμες να υιοθετήσετε έναν πιο... πράσινο τρόπο ζωής.


Οι αρχές
Αυτή η δίαιτα δίνει έμφαση στα λαχανικά και στις φυτικές ίνες, με σκοπό να μειωθεί ο γλυκαιμικός δείκτης και να ισορροπήσει ο μεταβολισμός. Η συγκεκριμένη διατροφή μπορεί να εφοδιάσει τον οργανισμό σας με τις κατάλληλες βιταμίνες, ένζυμα και ιχνοστοιχεία που έχουν αντιοξειδωτική δράση. Το μυστικό της κρύβεται στην κατανάλωση αποκλειστικά ωμών λαχανικών το μεσημέρι και ψημένων το βράδυ, αλλά και στην αντικατάσταση των πρωτεϊνών ζωικής προέλευσης με φυτικής. Πιο συγκεκριμένα, προτείνει την κατανάλωση των παρακάτω συνδυασμών: ρύζι+σόγια, ρύζι+φακές, καλαμπόκι+φασόλια, κινόα+ρεβίθια, αλλά και τροφών όπως σιτάρι και μαύρο σιτάρι, κόκκινο και καστανό ρύζι, λιναρόσπορο, ξηρούς καρπούς, αλλά και γαλακτοκομικά και αυγά 3-4 φορές την εβδομάδα.

Τα πλεονεκτήματα
Ενθαρρύνει την κατανάλωση φυτικών ινών και τον περιορισμό των λιπαρών και εγγυάται απώλεια βάρους περίπου 500 γραμμ. έως 1 κιλού την εβδομάδα.

Τα μειονεκτήματα
Αν σας αρέσει το κρέας και το ψάρι είναι εξαιρετικά δύσκολο να την ακολουθήσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Επίσης, αρκετοί είναι οι ειδικοί που αμφιβάλλουν για την ασφάλεια της χορτοφαγικής διατροφής.

Φωτογραφία προφίλ συντάκτη ELLE Team
ELLE Team 05 Δεκ. 11
Η δίαιτα των Χορτοφάγων

Πρωινό
Πράσινο τσάι, 1 φρέσκο φρούτο, 1 κούπα δημητριακά με γάλα σόγιας.
Μεσημεριανό
Ωμά λαχανικά (ελεύθερη επιλογή) και ένα πλήρες γεύμα με όσπρια, δημητριακά, ψητά λαχανικά, σπόρους, 1 φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής.
Απογευματινό
1 φρούτο, 12 αμύγδαλα ή 1 γιαούρτι με φρούτα.
Βραδινό
Ωμά λαχανικά, κυρίως γεύμα (όπως το μεσημεριανό), μία φρουτοσαλάτα.

 

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: