Menu

Οι τροφές που οι διαιτολόγοι σου προτείνουν να κόψεις αν θέλεις να χάσεις βάρος

Τα ροφήματα με προσθήκη ζάχαρης Είτε πρόκειται για αναψυκτικά, είτε για ροφήματα καφέ με σιρόπι ή σαντιγί, σου προσθέτουν περισσότερες από 400 θερμίδες, χωρίς καμία θρεπτική ουσία. Και φυσικά είναι πολύ εύκολο να τα αφαιρέσεις από τη διατροφή σου. Δημητριακά με ζάχαρη Μπορείτε πολύ εύκολα να τα αντικαταστήσετε με βρώμη ή δημητριακά ολικής άλεσης και […]

-

1
Τα ροφήματα με προσθήκη ζάχαρης

Είτε πρόκειται για αναψυκτικά, είτε για ροφήματα καφέ με σιρόπι ή σαντιγί, σου προσθέτουν περισσότερες από 400 θερμίδες, χωρίς καμία θρεπτική ουσία. Και φυσικά είναι πολύ εύκολο να τα αφαιρέσεις από τη διατροφή σου.

2
Δημητριακά με ζάχαρη

Μπορείτε πολύ εύκολα να τα αντικαταστήσετε με βρώμη ή δημητριακά ολικής άλεσης και να έχετε την ίδια γεύση.

3
Επεξεργασμένο κρέας

Δηλαδή μπέικον, λουκάνικα, αλλαντικά, τροφές που αποδεδειγμένα οδηγούν σε καρδιοαγγειακές παθήσεις.

4
Άγνωστα συντηρητικά

Οι ειδικοί συμβουλεύουν πως αν δεν μπορείτε να διαβάσετε την ετικέτα της συσκευασίας, τότε καλύτερα να αφήσετε αυτή την τροφή στο ράφι, καθώς μάλλον περιέχει πολλά συντηρητικά και τεχνητά χρώματα.

5
Τρανς λιπαρά

Βρίσκονται στα τρόφιμα που περιέχουν έλαια και υφίστανται θερμική επεξεργασία, όπως τα τηγανιτά και τα τρόφιμα που θα βρείτε στα ράφια του supermarket ψημένα, συσκευασμένα και έτοιμα προς κατανάλωση, όπως κέικ, γλυκά αρτοπαρασκευάσματα, σφολιατοειδή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ