Menu

Με αυτή τη μέθοδο θα έχεις ανεβασμένη διάθεση

Μια καινούρια μελέτη επιβεβαιώνει την αντικαταθλιπτική δράση της άσκησης. Πόσο όμως μας προτείνουν οι ειδικοί να κάνουμε;

Φωτογράφος: Sacha Goldberger

Είναι γνωστό ότι η φυσική δραστηριότητα κάνει καλό στο σώμα και την υγεία, ενώ αρκετές μελέτες δείχνουν ότι βελτιώνει τη διάθεσή μας. Μια καινούρια έρευνα, όμως, αποκαλύπτει ότι η άσκηση μπορεί να μειώσει τα επεισόδια κατάθλιψης ακόμα και στις ομάδες που είναι πιο ευάλωτες.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τους ερευνητές από το Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης στις ΗΠΑ, οι οποίοι συμβουλεύτηκαν τα ιατρικά δεδομένα 8000 συμμετεχόντων, εκείνοι που διέτρεχαν υψηλό κίνδυνο να έχουν καταθλιπτικά επεισόδια στη ζωή τους αλλά περνούσαν χρόνο κάνοντας κάποια άσκηση, είχαν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη από τους υπόλοιπους με παρόμοιο ρίσκο.

Πόση άσκηση όμως είναι αρκετή ώστε να μειώσει τις πιθανότητες να παρουσιάσουμε το πρόβλημα; Σύμφωνα με τους ερευνητές, με 35′ καθημερινά μπορούμε να τα καταφέρουμε.
Ειδικότερα, για κάθε 4 ώρες που κάνουμε την εβδομάδα, ο κίνδυνος να παρουσιάσουμε κατάθλιψη μειώνεται κατά 17%. Όσο για το είδος της άσκησης; Φάνηκε ότι όλα τα είδη προσφέρουν τα ίδια οφέλη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ