Menu

Πότε είναι η καλύτερη ώρα να πάρεις το γεύμα σου;

Γιατί δεν είναι καλό να αναβάλεις το μεσημεριανό σου για αργότερα; Μάθε πώς αυτή η συνήθεια μπορεί να βλάψει την υγεία σου.

Φωτογράφος: Studio Kessler

Μήπως το κυρίως γεύμα σου το φυλάς για το βράδυ, μετά τη δουλειά και αφού τελειώσεις με τις υποχρεώσεις σου; Οι επιστήμονες λένε να αλλάξουμε συνήθειες, γιατί το να τρώμε αργά το γεύμα μας μπορεί να επιβαρύνει την καρδιά.

Τα δεδομένα αυτά προστίθενται σε έρευνες που είχαν γίνει στο παρελθόν και έδειχναν ότι δεν είναι υγιεινό να τρώμε αργά. Για παράδειγμα, πρόσφατα μια επιστημονική μελέτη έδειξε πως όταν τρώμε νωρίς έχουμε ένα προτέρημα στην απώλεια βάρους. Αντίθετα, το βραδινό που δεν είναι ελαφρύ ευνοεί την προσθήκη κιλών και επιβραδύνει τον μεταβολισμό. Ακόμα, το δείπνο ανεβάζει ορισμένους δείκτες φλεγμονής που σχετίζονται με τον διαβήτη και την καρδιοπάθεια.

Τα καινούρια δεδομένα που θα παρουσιαστούν αυτές τις μέρες στις επιστημονικές συναντήσεις της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας δείχνουν ότι το να καταναλώνουμε περισσότερες θερμίδες αργά το απόγευμα ή το βράδυ- είτε επειδή δεν πήραμε μεσημεριανό είτε επειδή πάντα τρώμε βραδινό ισάξιο του μεσημεριανού- μπορεί να είναι επιβλαβής συνήθεια για τη γυναικεία καρδιά.

Οι επιστήμονες συνέλεξαν δεδομένα από 112 υγιείς γυναίκες με μέση ηλικία 33 ετών. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως εκείνες που κατανάλωναν περισσότερες θερμίδες μετά τις 6 το απόγευμα είχαν πιο κακή καρδιαγγειακή υγεία π.χ. υψηλότερη αρτηριακή πίεση. Όλα αυτά τα δεδομένα δείχνουν πως βελτιώνοντας τον τρόπο ζωής μας και τις διατροφικές μας συνήθειες, έχουμε καλύτερη υγεία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ