Menu

Είσαι 20+ και θέλεις κορμί μοντέλου; Να τι πρέπει να κάνεις!

Όλο το know-how για γραμμωμένη κοιλιά και επίπεδο στομάχι είναι εδώ. Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το εφαρμόσεις στην πράξη...

Τι συμβαίνει στα 20;

«Ο μεταβολισμός σου αρχίζει να μειώνεται κατά 1-2% όταν περνάς από την εφηβεία στη δεκαετία των 20 (αυτό σημαίνει πως, αν καις 2.500 θερμίδες τη μέρα, θα καις 25-50 θερμίδες λιγότερες κι αυτός είναι ο λόγος που οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν κατά μέσο όρο 800 γρ. το χρόνο από αυτή την ηλικία και μετά), αλλά εξακολουθεί να είναι δυνατός» επισημαίνει ο ενδοκρινολόγος Scott Isaacs, MD, συγγραφέας του Hormonal Balance.

Εξακολουθείς να παράγεις μεγάλες ποσότητες ορμονών, όπως οιστρογόνα, κάτι που οδηγεί το σώμα σου να συσσωρεύσει λίπος σε ισχία, γλουτούς και στήθος αντί στη μέση.

«Παράγεις αυξητική ορμόνη, η οποία απελευθερώνει το λίπος από τα αποθέματά του στο σώμα ώστε να μπορεί να φτάσει στους μυς σου για ενέργεια» τονίζει ο Scott Isaacs.

Τι κάνεις λάθος και δεν πετυχαίνεις τη γράμμωση στην κοιλιά;

  • Οι συνήθειες κακής διατροφής και η κατανάλωση αλκοόλ κατά την ηλικία αυτή αφήνουν το στίγμα τους.
  • Ο καθιστικός τρόπος ζωής ξεκινά μετά την αποφοίτηση, όταν μπαίνεις στον εργασιακό στίβο και μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αύξηση βάρους.
  • Καταναλώνεις πολλούς υδατάνθρακες και σε πρόσφατη μελέτη στο Journal of Nutrition αποκαλύπτεται πως μεγάλες ποσότητες επεξεργασμένων υδατανθράκων προκαλούν αύξηση των επιπέδων της ινσουλίνης, η οποία εμποδίζει το λίπος να βγει από τα κοιλιακά αποθέματα και να καεί ως ενέργεια.

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ