Follow us

Search

Kεφάλαιο Σνακ: Η ειδικός συμβουλεύει τι να προσέξεις για μια πιο ισορροπημένη διατροφή

Θα έχεις ακούσει αρκετές φορές πόσο σημαντικό είναι να καταναλώνεις σνακ μέσα στην ημέρα σου, όμως μπορεί να έχεις απορίες για το πώς να αποτελέσουν μέρος μια ισορροπημένης διατροφής. Η κλινική διατροφολόγος-διαιτολόγος Σοφία Κόντη μας συμβουλεύει για τον τρόπο, το σωστό χρόνο και είδος σνακ που μπορούμε να καταναλώνουμε μέσα στη μέρα χωρίς να επηρεάσουμε αρνητικά την διατροφή μας.

Kεφάλαιο Σνακ: Η ειδικός συμβουλεύει τι να προσέξεις για μια πιο ισορροπημένη διατροφή

Το σνακ είναι μια έννοια και μια συνήθεια που δύσκολα κόβεται. Και ποιός είπε πως πρέπει να κοπεί; Τουναντίον. Τα σνακ είναι αυτά μικρά γεύματα που πρέπει και μπορούν να υποστηρίζουν σημαντικά την ισορροπημένη διατροφή μας. Ειδάλλως, η παράλειψή τους ή η κακές επιλογές σνακ, μπορούν να διαταράξουν το πρόγραμμά μας και να παρεμποδίσουν την σωστή πρόσληψη θερμίδων ή και θρεπτικών στοιχείων στην καθημερινότητά μας.

σνακ

Η Σοφία Κόντη, έμπειρη κλινική διατροφολόγος και διαιτολόγος και συνεργάτιδα του Elle.gr μας αναλύει τα θετικά του snacking καθώς και τι μπορούμε να καταναλώσουμε ως σνακ μέσα στη μέρα, που όχι μόνο θα μας επιτείνει το αίσθημα του κορεσμού, αλλά θα έχει και σημαντική διατροφική αξία.

Τα οφέλη των σνακ

Όταν καταναλώνεις σνακ:

· Bοηθάς το σώμα σου να λειτουργεί σωστά, καθώς του δίνεις ενέργεια και θρεπτικά συστατικά.
· Ελέγχεις την όρεξη και τη διάθεση σου για ανθυγιεινά τρόφιμα.
· Ενισχύεις την καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος ,αλλά και του νευρικού (συγκέντρωση).
· Δημιουργείς υγιή σχέση με το φαγητό και έχεις βέλτιστα οφέλη στην άσκηση.

σνακ

5 συμβουλές για σωστό snacking

  1. Ένα σνακ είναι πλήρες όταν αποτελείται από 2-3 διαφορετικές ομάδες τροφίμων και η επιλογή αυτών προσαρμόζεται σε κάθε άτομο ξεχωριστά και εξαρτάται από τις θερμιδικές ανάγκες του, τι του αρέσει, αλλά και τον τρόπο ζωής του. Αυτό θα βοηθήσει ώστε να παίρνεις περισσότερα θρεπτικά συστατικά, να πετύχεις πιο αργή απορρόφηση των συστατικών του και να ρυθμίσεις τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.
  2. Καλό θα ήταν τα σνακ να μην αντικαθιστούν τα πλήρη γεύματα σου, αλλά είτε να παίρνουν για λίγο χρονικό διάστημα τη θέση τους ή να τρώγονται ενδιάμεσα από αυτά.
  3. Προτίμησε τα σνακ σου να μην περιέχουν ζάχαρη ή κορεσμένα λιπαρά.
  4. Επίλεξε σνακ που περιέχουν φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες και καλά λιπαρά για ισορροπία.
  5. Άλλαζε τα σνακ σου κάθε εβδομάδα ακόμη κι αν σου αρέσουν πολύ.

Για μια ολοκληρωμένη καθοδήγηση στη διατροφή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Σοφία Κόντη μέσω e-mail  [email protected] ή μέσω Instagram.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

MORE FROM

FITNESS

BEST of INTERNET