Menu

«Λιώσε» το λίπος με crosswim: To πρόγραμμα των 30′ με το οποίο θα καις θερμίδες όλη την ημέρα

Μάθε τα πάντα για την νέα τάση στη γυμναστική, με τα αποτελέσματα της οποίας θα τρίβεις τα μάτια σου.

Μπορείς να κολυμπήσεις μία φορά το μήκος της πισίνας; Αυτή είναι η μόνη δεξιότητα που απαιτείται για να ξεκινήσεις το crosswim. H νέα μορφή προπόνησης εναλλάσσει τη γρήγορη ελεύθερη κολύμβηση κατά μήκος μιας πισίνας με 30 δεύτερα εκρηκτικές ασκήσεις με το βάρος του σώματος μέσα στο νερό ή έξω από την πισίνα. «Αντικαθιστώντας τις διαδρομές στην πισίνα με αυτή την υψηλής έντασης, διαλειμματικής προσέγγισης προπόνηση, ο χρόνος σου έχει διπλή ανταπόδοση – γράμμωση σε περισσότερους μυς και αυξημένες καύσεις μετά» λέει ο Jonny Tunstall, δημιουργός του crosswim. Έρευνα στην επιθεώρηση Journal of Applied Physiology έδειξε πως οι γυναίκες μπορούν να αυξήσουν το ποσοστό καύσης λίπους κατά 36% μετά από μόλις επτά τέτοιου είδους προπονήσεις (η υψηλότερη ένταση αναγκάζει το σώμα σου να παράγει περισσότερα μιτοχόνδρια, τους «φούρνους καύσης λίπους» του σώματός σου).

Συνολικός χρόνος: 30 λεπτά.

Θα χρειαστείς: Ένα μαγιό κατάλληλο για δράση (ή ένα αθλητικό σουτιέν και ένα αθλητικό σορτς με στενή εφαρμογή) και μια πισίνα.

Πώς δουλεύει: Ολοκλήρωσε την προπόνηση δύο φορές μέσα σε 30 λεπτά και κάψε 300 θερμίδες. Αν είσαι αρχάρια, πάρε μια 15λεπτη γεύση από την προπόνηση και μετά κολύμπα μέχρι την άλλη πλευρά της πισίνας. Κατά την εκτέλεση των ασκήσεων με το βάρος του σώματος κάνε όσο πιο γρήγορα μπορείς χωρίς να χαλάς τη στάση σου. «Για παράδειγμα, ο μέσος άνθρωπος μπορεί να κάνει 10 push-ups σε 30 δευτερόλεπτα» λέει ο Jonny Tunstall. «Εφόσον όμως δουλεύεις σε ένα επίπεδο που το νιώθεις έντονο, θα κάνεις μια εκπληκτική προπόνηση».

Μάθε περισσότερα για το crosswim στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ