Menu

Με αυτές τις τροφές θα ξεφουσκώσεις μέχρι αύριο

Τα ενοχλητικά πρηξίματα στην κοιλιά, πολλές φορές οφείλονται στο άγχος, τους κακούς διατροφικούς συνδυασμούς, αλλά και το lifestyle μας. Υπάρχει τρόπος να ξεμπλοκάρουμε, αρκεί να αλλάξουμε λίγο τις διατροφικές μας συνήθειες.

Γιαούρτι

Τα προβιοτικά στο γιαούρτια ενισχύουν τη λειτουργία της πέψης και θα σε βοηθήσουν να μειώσεις το φούσκωμα στην περιοχή της κοιλιάς. Προσοχή, όμως, μην επιλέξεις κάποιο επιδόρπιο γιαουρτιού, αλλά φυσικό γιαούρτι. Για να ενισχύσεις τη γεύση του, πρόσθεσε μούρα ή φέτες γκρέιπφρουτ.

Δες εδώ άλλες 8 τροφές για να καταπολεμήσεις το φούσκωμα στην κοιλιά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ