Follow us

Search

Έτσι θα φτιάξεις ένα υγιεινό αλλά εξίσου απολαυστικό πλατό τυριών και αλλαντικών (και τα βράδια μπροστά στο τζάκι, θα αποκτήσουν άλλο νόημα)

Τα πατώ αυτά είναι συνήθως γεμάτα με επεξεργασμένα κρέατα και τυριά και μπορούν να είναι λίγο έως πολύ ανθυγιεινά.

Έτσι θα φτιάξεις ένα υγιεινό αλλά εξίσου απολαυστικό πλατό τυριών και αλλαντικών (και τα βράδια μπροστά στο τζάκι, θα αποκτήσουν άλλο νόημα)

Όλοι αγαπούν τα πλατό τυριών και αλλαντικών που συνοδεύουν ιδανικά το κρασί ή το ποτό μας. Όμως το περιεχόμενο τους είναι συχνά πλούσιο σε θερμίδες και λιπάρα. Επειδή λοιπόν, είμαστε σίγουροι ότι μπορείς να το αδειάσεις όλο μόνη σου, σου έχουμε τη λύση για το πως να δημιουργήσεις το πιο υγιεινό αλλά εξίσου απολαυστικό πλατό.

Δεν υπάρχουν καθορισμένα συστατικά όταν πρόκειται για πλατό. Το κλειδί είναι να το γεμίσετε με μια ισορροπία ποιοτικών συστατικών όπως αλλαντικά χωρίς νιτρικά άλατα, χειροποίητα τυριά, λαχανικά και φρούτα. Διάλεξε είτε ένα κεραμικό πλατό, είτε κάποιο κατασκευασμένο από μάρμαρο ή ξύλο και χρησιμοποίησε μία ποικιλία υφών και γεύσεων που θα απολαύσουν όλοι.

Αλλαντικά

Επέλεξε οποιαδήποτε αλλαντικό συνθέτοντας μία ποικιλία γεύσης και υφής. Σκέψου να βάλεις κάτι αλμυρό, κάτι καπνιστό και κάτι πικάντικο. Το πιο σημαντικό, επέλεξε αλλαντικά που είναι κατά προτίμηση χωρίς νιτρικά και ελάχιστα επεξεργασμένα. Για παράδειγμα, μπορείς να βάλεις φυσικά ωριμασμένο σαλάμι, πεπερόνι και προσούτο και μία επιλογή για χορτοφάγους, όπως ένα σαλάμι σύκου.

πλατώ

Τυριά

Οποιαδήποτε ποικιλία τυριών με συνδυασμό γεύσης και υφής είναι εντάξει. Το μαλακό τυρί όπως το μπρι, το κατσικίσιο ή το καμεμπέρ είναι καλές επιλογές, καθώς και τα πιο έντονα όπως το τσένταρ, η παρμεζάνα ή η ελβετική γκούντα.

Φρέσκα εποχικά λαχανικά

Τα εποχικά λαχανικά φωτίζουν κάθε πλατό με τη δροσιστική τους γεύσεις και τα ζωντανά τους χρώματα. Το σέλινο και τα καρότα είναι πάντα μια εξαιρετική επιλογή, καθώς και τα ντοματίνια, οι πιπεριές, είτε ωμές, είτε καυτερές, είτε ψητές, οι φέτες αγγουριού, το κουνουπίδι και το μπρόκολο.

Φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα

Η γλυκύτητα των φρούτων εξισορροπεί την αλμυρότητα στα αλλαντικά και τα τυριά και κάνει μια ωραία αντίθεση τόσο στη γεύση όσο και στην εμφάνιση. Για άλλη μια φορά, διαφορετικές γεύσεις και υφές παίζουν καλά μεταξύ τους. Το φθινόπωρο και το χειμώνα χρησιμοποίησε σύκα, αχλάδια, σταφύλια ή μήλα. Τους πιο ζεστούς μήνες, τα φρέσκα μούρα, τα κεράσια και τα ροδάκινα είναι μια εξαιρετική επιλογή. Χρησιμοποιήστε τα αποξηραμένα φρούτα με φειδώ αφού περιέχουν περισσότερη ζάχαρη από τα φρέσκα φρούτα.

Πίκλες και τουρσιά

Αυτά μπορεί να είναι ελιές, jalapenos, πεπεροντσίνι, μαριναρισμένες αγκινάρες ή οποιαδήποτε ποικιλία λαχανικών τουρσί για μια αλμυρή πικάντικη γεύση.

πλατώ

Αλείμματα και dips 

Tα dips είναι απαραίτητα για να βουτήξεις τα λαχανικά, το ψωμί και οτιδήποτε άλλο επιθυμείς. Μπορείς να βάλεις χούμους, αλείμματα φρούτων, γκουρμέ μουστάρδα, ντιπ φασολιών, γουακαμόλε ή πατέ όπως ένα πατέ μανιταριών.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι απαραίτητοι για να προσδώσουν μία τραγανή υφή. Βάλε μια ποικιλία ωμών ξηρών καρπών που έχουν χαμηλότερη περιεκτικότητα σε αλάτι και δεν έχουν πρόσθετα λιπαρά. Τα καρύδια με κέλυφος μπορούν να είναι μια διασκεδαστική προσθήκη στο πλατό και σίγουρα μπορείς να ελέγξεις πόσα θα φας. Τα κάσιους έχουν επίσης υπέροχη γεύση και είναι ελαφρώς γλυκά και τραγανά.

Ψωμί και κράκερ

Οποιοδήποτε είδος ψωμιού μπορεί να μπει στο πλατό, μια πιο υγιεινή επιλογή όμως είναι η μπαγκέτα, τα κράκερ και τα κριτσίνια ολικής αλέσεως. Μην ξεχάσεις να βάλεις κράκερ χωρίς γλουτένη για τους καλεσμένους που μπορεί να έχουν κάποια δυσανεξία.

Αν θέλεις να αναβαθμίσεις το πλατό σου μπορείς να προσθέσεις γαρίδες με κόλιανδρο και lime, ψητό κοτόπουλο ή ζυμαρικά με σάλτσα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

MORE FROM

FITNESS

BEST of INTERNET