Menu

Πώς θα αποκτήσουμε καλή διάθεση μέσα από τη διατροφή μας;

Και όμως η θετική ψυχολογία είναι αποτέλεσμα χημικής διεργασίας, δηλαδή της σύνθεσης ορμονών και της δραστηριότητας νευροδιαβιβαστών, όπως η ντοπαμίνη και η νοραδρελανίνη.

Φωτο:romeestrijd

Τα υψηλά τους επίπεδα ευνοούν τη μάθηση και μας βοηθούν να έχουμε ενέργεια, ενώ εκκρίνονται χάρη στο αμινοξύ τυροσίνη. Από την άλλη, η σεροτονίνη και η μελατονίνη, που προάγουν την ηρεμία, εκκρίνονται χάρη στη δράση ενός άλλου αμινοξέος, της τρυπτοφάνης. Για να πετύχουμε την απελευθέρωσή τους εντάσσουμε σε διαφορετικά γεύματα πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Το μενού: Για πρωινό μπορούμε να καταναλώσουμε αυγά (η τρυπτοφάνη βρίσκεται στον κρόκο), αργότερα μέσα στη μέρα υδατάνθρακες όπως ένα φρούτο, π.χ. μπανάνα (περιέχει τυροσίνη), και για βραδινό θα περιορίσουμε την πρωτεΐνη και θα ποντάρουμε στα λαχανικά (π.χ. σπαράγγια, μπρόκολο, σκόρδο, καρότα που περιέχουν τρυπτοφάνη). Φυσικά δεν ξεχνάμε ποτέ την ενυδάτωση του οργανισμού και πίνουμε άφθονο νερό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ