Menu

Πώς θα νικήσουμε την κυτταρίτιδα;

Έξυπνα μενού και στοχευμένες ασκήσεις για να καταπολεμήσουμε την ανομοιόμορφη όψη της επιδερμίδας μας.

Φωτογράφιση: Enrique Badulescu

Γιατί μας απασχολεί τόσο πολύ κάτι που έχουν οι 9 στις 10 γυναίκες και δεν κοιτάζουν καν οι άντρες; Στο πρώτο στάδιο, η κυτταρίτιδα φαίνεται μόνο αν τσιμπήσουμε την επιδερμίδα μας. Στην συνέχεια βλέπουμε λακκουβάκια στο δέρμα και μετά από χρόνια ο ιστός σκληραίνει. Στα σημεία που το λίπος ενώνεται με το δέρμα οι ίνες κολλαγόνου το τραβούν προς τα μέσα δημιουργώντας έτσι τις ουλές που βλέπουμε. Και αυτό συμβαίνει κυρίως στις γυναίκες γιατί τα οιστρογόνα ευνοούν την εμφάνιση λίπους που σε εμάς κατανέμεται κάθετα (στους άντρες γίνεται οριζόντια). Η κυτταρίτιδα αναπτύσσεται στο στρώμα του λίπους που είναι κοντά στο δέρμα. Το βασικό που πρέπει να γνωρίζουμε είναι ότι έχει πολλές μορφές (τη βρίσκουμε σε τρία στάδια και τρία είδη-οιδηματώδης, ινώδης, λιπώδης) και ότι με πιο υγιεινό lifestyle βελτιώνουμε την όψη της. Μιλήσαμε με διαφορετικούς ειδικούς που μας αποκάλυψαν πώς θα τη λειάνουμε.

Οι τρόποι να τη νικήσουμε!
1.Η διατροφή: Τι χρειάζεται το δέρμα για να γίνει λείο; Ενυδάτωση για να κινείται το λεμφικό σύστημα, κίνηση για να τονωθούν η μικροκυκλοφορία και ο μεταβολισμός, αποχή από το κάπνισμα που μπλοκάρει την αγγειακή λειτουργία και από τα κακά λιπαρά που διογκώνουν τα λιποκύτταρα. Η διατροφολόγος Σταυρούλα Τσατραφίλη με έδρα τη Μυτιλήνη επισημαίνει: «Προτείνουμε την κατανάλωση υγρών όπως νερό και αφεψήματα διουρητικά, αντιπηκτικά, αντιφλεγμονώδη, αποτοξινωτικά που βελτιώνουν το κυκλοφορικό: πικραλίδα, πράσινο τσάι, εκουιζέτο, μαϊντανό, τριγωνέλα, centella asiatica. Επίσης στεγνές τροφές με πρωτεΐνη π.χ. άπαχο κρέας και περιορισμό της ζάχαρης και του αλατιού».

2.Η γυμναστική: Ενδυναμώστε τους γλουτιαίους μυς και τους δικεφάλους και τονώστε τη μικροκυκλοφορία. Ο Νίκος Γλεντής, personal trainer στο Training House μας προτείνει το παρακάτω πρόγραμμα 3 φορές την εβδομάδα:

1.Καθίσματα και αλματάκια μπροστά και πίσω, 2.Στάση τραπεζάκι (ανεβάζουμε το κάθε πόδι λυγισμένο προς τα πάνω και πίσω), 3.Διαγώνια προβολή (από όρθια θέση κάνουμε άρση ποδιού πλάγια και πίσω), 4.Αλματάκια δεξιά-αριστερά και αντίστροφα, 5.Άρσεις λεκάνης (σε ύπτια θέση με πόδια λυγισμένα, ανεβοκατεβάζετε τους γλουτούς), 6.RDL με ένα πόδι (κάνουμε κουτσό μπρος και πίσω). Επαναλαμβάνουμε όλες τις ασκήσεις σε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ