Menu

Πρωτοχρονιά με τη δίαιτα Λίντμπεργκ

Με ποιον τρόπο θα χαρούμε τις λαχταριστές γεύσεις στο γιορτινό τραπέζι χωρίς να παχύνουμε; Οι ειδικοί μάς προτρέπουν να κάνουμε έξυπνες επιλογές ακολουθώντας τη δίαιτα Λίντμπεργκ για να διατηρήσουμε τα κιλά μας.

Η διατροφολόγος Ειρήνη Χριστάκη, συνεργάτιδα του κέντρου Συμμετρία, εφαρμόζει τη μέθοδο του διάσημου στη Νορβηγία δρα Φέντον Λίντμπεργκ, δίνοντας έμφαση στις τροφές χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και στη μειωμένη κατανάλωση υδατανθράκων. Τι μας λέει να προσέξουμε τη βραδιά του ρεβεγιόν;

1) Πιείτε δύο ποτήρια νερό πριν το φαγητό. Θα πεινάτε λιγότερο.
2) Στο εορταστικό τραπέζι καλύψτε το πιάτο σας κατά 2/3 με σαλάτα και το υπόλοιπο με μία μερίδα κρέας ή ψάρι (στο μέγεθος περίπου της παλάμης), 3-4 κουταλάκια της σούπας γέμιση και μία μικρή φέτα τυρί. Αποφύγετε πίτες, πατάτες και ζυμαρικά.
2) Για ποτό προτιμήστε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί ή ένα μη αλκοολούχο.
3) Από γλυκά δικαιούστε ένα κομμάτι βασιλόπιτα! Αν επιμένετε για δεύτερο, προτιμήστε κουραμπιέ ή μελομακάρονο, όχι όμως  δίπλα.
4) Αν είστε η οικοδέσποινα, φτιάξτε σαλάτα με μαρούλι και προσθέστε όσπρια (π.χ. φακές) ή ρόδι και ξηρούς καρπούς, τροφές με υψηλή διατροφική αξία, που χορταίνουν περισσότερο.
5) Αντικαταστήστε το ρύζι της γέμισης με κάστανο, κουκουνάρι και πράσινα λαχανικά ή μυρωδικά.
6) Συνοδεύστε το κρέας με ψητά λαχανικά, όπως πιπεριές αντί για πατάτες.
7) Προσφέρετε στους καλεσμένους σας επιλογές: δίπλα στα γλυκά (π.χ. μηλόπιτα με «άγλυκο» φύλλο) τοποθετήστε ψητά μήλα με κανέλα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search