Menu

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Η καλή διάθεση τώρα όσο και υπό κανονικές συνθήκες τελικά είναι εντελώς προσωπική υπόθεση και εμείς δεσμευόμαστε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να την διατηρήσουμε.

Πώς η αβεβαιότητα των ημερών θα μας κάνει πιο δυνατούς

Οι επιστήμονες εξηγούν τι συμβαίνει στον εγκέφαλό μας αυτό το διάστημα και μας δίνουν συμβουλές για να νικήσουμε την ανασφάλεια και το άγχος που βιώνουμε ζώντας με την πανδημία.

Lonely bird: Εσύ περνάς (και) μόνη σου καλά;

Χρήσιμες συμβουλές για να... τα καταφέρνεις μια χαρά εσύ και η μοναχικότητα.

Έτσι θα απαλλαγείς από το άγχος των ημερών

Η Ειρήνη Απολλώνια Σαραντοπούλου, yoga instructor στο επάγγελμα, μοιράζεται μαζί μας χρήσιμα tips για να διαχειριστεί το στρες μέσω της γιόγκα και μερικών απλών τεχνικών αναπνοών.

6 τρόποι να διαφυλάξεις την ψυχική σου υγεία αυτήν την περίοδο

Το άγχος, η παραπληροφόρηση, η καραντίνα και η παγκόσμια ανησυχία για την πανδημία είναι λογικό να σε επηρεάσουν και σε ψυχολογικό επίπεδο. Αλλά με μερικούς απλούς τρόπους θα καταφέρεις να ηρεμήσεις και να αντιμετωπίσεις την κατάσταση με ψυχραιμία.

6 top tips για περισσότερη όρεξη το πρωί (Δύσκολο; Νομίζεις!)

Ξύπνα γεμάτη κέφι, ενέργεια, αισιοδοξία, παραγωγικότητα και άδραξε την ημέρα, παρόλο που τα γεγονότα γύρω σου δεν σε βοηθάνε ιδιαίτερα για κάτι τέτοιο.