Menu

Quiz: Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις ποια γυμναστική σου ταιριάζει καλύτερα

Μπορεί να μην το γνώριζες μέχρι σήμερα, αλλά η προσωπικότητά σου παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή της κατάλληλης για εσένα άσκησης.

Νέα έρευνα δείχνει πως η προσωπικότητά σου μπορεί να προσδιορίζει το αν και πώς κρατάς τη φόρμα σου. Με περίπου το 60% των ανθρώπων να μην μπορούν να συνεχίσουν ένα πρόγραμμα άσκησης για περισσότερους από 6 μήνες, το ερώτημα «Πώς μένεις προσηλωμένη στην άσκησή σου;» έχει ενδιαφέρον.

«Το θέμα είναι να μπορείς να βρεις τι είναι αυτό που θα σε κρατήσει, πέρα από την άσκηση αυτή καθ’ αυτή, σε μια ρουτίνα προπόνησης» τονίζει η Suzanne Brue, συγγραφέας του The 8 Colors of Fitness.

Βρες τον τύπο σου

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο της Φλόριντας στις ΗΠΑ διαπιστώθηκε πως η προσωπικότητά σου προσδιορίζει πώς θα παραμείνεις σε φόρμα, γι’ αυτό και είναι σημαντικό να επιλέξεις να γυμνάζεσαι με τον τρόπο που πραγματικά σου ταιριάζει και σε ευχαριστεί. «Χρησιμοποιήσαμε το τεστ Myers-Briggs που εφαρμόζουν οι υπεύθυνοι ανθρώπινου δυναμικού για να αξιολογήσουν εργαζομένους προσαρμοσμένο σε fitness ερωτήσεις και καταλήξαμε σε 8 τύπους ασκούμενων ώστε να επιλέξει κάθε άνθρωπος το είδος προπόνησης που του ταιριάζει καλύτερα» εξηγεί η Suzanne Brue. Βρες τον τύπο σου αναγνωρίζοντας τα δικά σου χαρακτηριστικά παρακάτω:

H συνειδητοποιημένη

Είσαι επιμελής, σταθερή στους στόχους σου και νοιάζεσαι για την ασφάλεια. Προσεγγίζεις την άσκηση σαν ένα καθήκον. Απλά την κάνεις – δεν εμπλέκεσαι σε εσωτερικούς διαλόγους. Σου αρέσει να παρακολουθείς την πρόοδό σου, εστιάζεις σε ένα πράγμα τη φορά και ακολουθείς διαδικασίες που είναι αποδεδειγμένες αντί να παίρνεις ρίσκα. Ακολουθείς τη συμβουλή αυτών που ξέρουν και σε ενδιαφέρει να κάνεις το σωστό. «Εάν σου πει ένας γιατρός να γυμνάζεσαι, η γνώμη του θα έχει μεγαλύτερη βαρύτητα απ’ ό,τι αν σ’ το πει η φίλη σου» σχολιάζει η Suzanne Brue.

  • Σου αρέσουν: Οι ατομικές προπονήσεις, να κολυμπάς από τη μία πλευρά της πισίνας στην άλλη, οτιδήποτε επαναλαμβανόμενο.
  • Δε σου αρέσουν: Η διαταραχή της ρουτίνας, ο μη ασφαλής εξοπλισμός.
  • Top tip: Κράτησε ένα ημερολόγιο άσκησης με τα σετ και τις επαναλήψεις για να παρακολουθείς την πρόοδό σου.
Ανακάλυψε και τους άλλους τύπους fitness στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ