Menu

Resolution Time: 12 συνήθειες που θα κάνουν το 2019 την καλύτερη χρονιά

Θέσε ρεαλιστικούς στόχους και θα δεις ότι φέτος θα είναι η χρονιά σου.
  1. Κοιμήσου περισσότερο για να μπορείς να αντιμετωπίσεις την κάθε μέρα με ενέργεια στο μάξιμουμ.
  2. Απόφυγε όσο μπορείς τις μετακινήσεις με αυτοκίνητο και μέσα και βάλε το περπάτημα στην ζωή σου για να νιώθεις ευεξία κάθε μέρα.
  3. Προσπάθησε να ξυπνάς νωρίτερα και θα δεις ότι η μέρα έχει ακριβώς όσες ώρες χρειάζεσαι για να φέρεις σε πέρας ό,τι υπάρχει στην to-do list σου.
  4. Πιες περισσότερο νερό. Είναι ό,τι απλούστερο αλλά θα δεις διαφορά στο δέρμα και τον οργανισμό σου σε χρόνο ρεκόρ.
  5. Βάλε περισσότερα φρούτα και λαχανικά στην διατροφή σου, πειραματίσου με γευστικές συνταγές και απόλαυσε τις ευεργετικές ιδιότητες τους.
  6. Βρες γευστικά σνακ που θα σε γεμίσουν ενέργεια και θα σε βοηθήσουν να αποφύγεις τους ανθυγιεινούς πειρασμούς που είναι γεμάτοι ζάχαρη και περιττές θερμίδες.
  7. Αφέσου στην μαγεία του διαλογισμού ξεκινώντας με λίγο χρόνο και αυξάνοντάς τον σταδιακά για να πετύχεις ψυχική και σωματική ηρεμία κάθε μέρα.
  8. Κέρδισε χρόνο ετοιμάζοντας τα γεύματα σου για το γραφείο από την προηγούμενη ή ακόμα καλύτερα αφιέρωσε μερικές ώρες το σαββατοκύριακο για να έχεις έτοιμο το μεσημεριανό και τα σνακ κάθε μέρας.
  9. Φέτος προσπάθησε να πεις όχι στις παραγγελίες και τα delivery και φέρε φαγητό στο γραφείο. Η τσέπη σου θα σε ευγνωμονεί.
  10. Έχεις γραφτεί στο γυμναστήριο αλλά το αποφεύγεις συστηματικά; Φέτος ήρθε η ώρα να το χρησιμοποιήσεις. Ακολούθησε τους ρυθμούς του σώματός σου και σε λίγο χρόνο θα δεις το σώμα και την διάθεσή σου να αλλάζει.
  11. Ελάττωσε την ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνεις αφού δεν προσφέρει τίποτα στον οργανισμό σου. Ευτυχώς για εσένα υπάρχουν πάντα τα κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ που είναι άκρως γευστικά.
  12. Φρόντισε τον εαυτό σου. Αφιέρωσε μια μέρα την εβδομάδα σε εσένα και κάνε ό,τι σε ευχαριστεί και σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Η πραγματική ευτυχία ξεκινά από εσένα.

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ