Follow us

Search

Ρωτήσαμε την Αναστασία Μαρινάκου: «Οι τοπ ασκήσεις για προθέρμανση και αποθεραπεία πριν και μετά το τρέξιμο;» #ELLERUN

Η πρωταθλήτρια κλειστού και ανοιχτού στίβου είναι η πλέον κατάλληλη για να μας δώσει τις πολύτιμες οδηγίες της για τρέξιμο.

Ρωτήσαμε την Αναστασία Μαρινάκου: «Οι τοπ ασκήσεις για προθέρμανση και αποθεραπεία πριν και μετά το τρέξιμο;» #ELLERUN

Από τις 13 Σεπτεμβρίου έως τις 20 Σεπτεμβρίου διοργανώνουμε για πρώτη φορά το ELLE RUN Virtual, τον πρώτο μας εικονικό αγώνα δρόμου, και στηρίζουμε τις γυναίκες. Τρέχουμε ξεχωριστά και από απόσταση στο γήπεδο της γειτονιάς μας, στο πάρκο, στην παραλία, δίπλα στη θάλασσα, στο βουνό, στον διάδρομο του σπιτιού μας. Tρέχουμε με ασφάλεια και στέλνουμε ένα ηχηρό μήνυμα ενότητας. Σε αυτή την πρωτοβουλία σας θέλουμε όλους σίγουρα δίπλα μας, γυναίκες και άντρες, αφού μέρος των εσόδων από τις συμμετοχές θα διατεθεί στη ΜΚΟ «Κέντρο Διοτίμα», που επιδιώκει τη συστηματική ανάδειξη και αντιμετώπιση των διακρίσεων σε βάρος των γυναικών, σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής ζωής.

Η πρωταθλήτρια κλειστού και ανοιχτού στίβου στα 800μ.,1500μ. και 3000μ. Αναστασία Μαρινάκου, θα είναι μαζί μας στο ELLE RUN, οπότε πριν ξεκινήσουμε προπόνηση ζητήσαμε τις συμβουλές της για σωστή προθέρμανση και αποθεραπεία.

Ρωτήσαμε την Αναστασία Μαρινάκου: «Οι τοπ ασκήσεις για προθέρμανση και αποθεραπεία πριν και μετά το τρέξιμο;»

Προθέρμανση πριν το τρέξιμο:

Η προθέρμανση είναι σημαντική για να μπορείτε να αποδώσετε στο τρέξιμο. Αφιερώστε 10-15 λεπτά κάνοντας jogging για να ζεσταθούν όλοι οι μυς τους σώματος.

Διατάσεις και sprint. Οι διατάσεις πρέπει να αφορούν κυρίως τις μυικές ομάδες των ποδιών και συγκεκριμένα τετρακέφαλους, οπίσθιους μηριαίους και γάμπες. Επίσης σημαντικό κατά την προθέρμανση είναι να κάνετε και τρία σετ κοιλιακών έτσι ώστε να έχετε ευκαμψία στον κορμό σας.

Αποθεραπεία μετά το τρέξιμο: Η χαλάρωση του σώματος και οι στατικές διατάσεις είναι ωφέλιμες για το σώμα μετά το τρέξιμο. Μόλις ολοκληρώσετε την προπόνησή σας, μην σταματήσετε κατευθείαν το τρέξιμο. Συνεχίστε κάνοντας ένα χαλαρό jogging προκειμένου να υπάρχει ομαλή πτώση των παλμών στα φυσιολογικά επίπεδα. Στη συνέχεια, φροντίστε να κάνετε διατάσεις μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας από της προθέρμανσης. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει συστολή των μυών και θα αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς.

Όπως σε κάθε άσκηση, έτσι και στο τρέξιμο πρέπει να γίνεται η κατάλληλη προθέρμανση αλλά και η σωστή αποθεραπεία. Η προθέρμανση βοηθάει στην αύξηση της απόδοσης κατά την άσκηση και στην πρόληψη από τραυματισμούς. Η αποθεραπεία είναι πολύ σημαντική για την αποφυγή της υπεργαλάκτωσης και του τραυματισμού των μυών, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην ξεκούραση του σώματος.

Μπες εδώ τώρα και δήλωσε συμμετοχή

 

MORE FROM

BODY & SOUL