Menu

Sexy You: 4 εύκολες και γρήγορες ασκήσεις για στητό στήθος

Βάλε στην καθημερινότητά σου τα workouts που προτείνει ο personal trainer και το ντεκολτέ σου θα είναι πιο σέξι από ποτέ άλλοτε!

Άσκηση 1η

Για να τονίσεις το άνω τμήμα του στήθους, ξάπλωσε ανάσκελα και κάνε κάμψεις ανεβάζοντας τα πόδια σου σε πιο ψηλό σημείο από αυτό του στήθους. Για να διαβαθμίσεις τη δυσκολία, ξεκίνα ακουμπώντας τα γόνατα και τελείωσε στηριζόμενη στις μύτες των ποδιών σου.

Άσκηση 2η

Κράτα μία λαστιχένια μπάλα ανάμεσα στις παλάμες σου στο ύψος του στήθους σου και άσκησε ίδια δύναμη και με τα δύο χέρια σου προς τη μέσα μεριά.

Μάθε και τις άλλες ασκήσεις στήθους στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ