Menu

Τα 10+1 μυστικά των personal trainers για ένα δυνατό και υγιές σώμα

Μερικά από αυτά δεν περιμέναμε πως τα ακολουθούν τόσο πιστά...

Όταν σκεφτόμαστε υγιεινό τρόπο ζωής, σκεφτόμαστε τους επαγγελματίες – και κυρίως τους επαγγελματίες που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στο fitness. Οι γνώσεις τους δεν περιορίζονται στο ποια είναι η καλύτερη προπόνηση για τέλεια αποτελέσματα, αλλά κρύβουν στο μανίκι τους δεκάδες ακόμη συμβουλές και tips – που σίγουρα δεν ακολουθούμε (αλλά  θα έπρεπε!).

Ποια είναι τα μυστικά και οι συμβουλές των personal trainers για καλύτερη ποιότητα και πιο υγιεινό τρόπο ζωής; Κράτησε σημειώσεις, ακολούθησέ τα και δες την καθημερινότητά σου να αλλάζει.

1. Να πίνεις πολύ νερό

«Πριν κοιμηθείς βάλε ένα ποτήρι νερό στο κομοδίνο σου και άφησέ το εκεί. Όταν ξυπνήσεις το πρωί, πριν σηκωθείς, πιες όλο το ποτήρι» προτείνει η Shane Collins, ιδρύτρια του boxing studio Kobox στο Λονδίνο.

«Τα οφέλη για την υγεία σου θα είναι τεράστια. Το νερό είναι βασικό για όλες τις λειτουργίες του σώματος: για την ενεργητικότητα, το μεταβολισμό, τη λειτουργία των οργάνων σου και ενόσω κοιμάσαι δεν πίνεις καθόλου νερό! Ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνήσεις το πρωί ενυδατώνει το σώμα σου· γιατί είναι αυτό τόσο σημαντικό; Ενισχύει το μεταβολισμό σου έως και 25%. Ποιος δεν το θέλει αυτό;»

2. Ξεκίνα δυνατά τη μέρα σου με πρωτεΐνη

«Προσθέτω τουλάχιστον 25-30 γρ. πρωτεΐνης στο πρωινό μου ως μέρος της πρωινής μου ρουτίνας. Αυτό στρώνει το δρόμο για μια πιο δυναμική σύνθεση μυικής πρωτεΐνης όλη τη μέρα» εξηγεί η personal trainer Martyn Sklayne. «Προτιμώ τις πρωτεΐνες αργής απελευθέρωσης που είναι πλούσιες σε καζεΐνη, όπως το στραγγιστό γιαούρτι, το τυρί cottage ή η σκόνη πρωτεΐνης με καζεΐνη που θα σε κρατήσει χορτάτη για περισσότερη ώρα συγκριτικά με τον ορό γάλακτος».

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ