Menu

Τα διατροφικά dos & don’ts για τα γιορτινά dinner των ημερών

Ιδού τι να δοκιμάσεις και τι να αποφύγεις στα μενού των ρεβεγιόν για να κερδίσεις σε γεύση και να μη φορτωθείς με περιττές θερμίδες.
Η Άρτεμις Δρυγιαννάκη, ειδικός εφαρμογών διαιτητικής, μοιράζεται μαζί μας έξυπνα tips για να απολαύσουμε το εορταστικό μενού χωρίς ενοχές και δίχως να βάλουμε σε δοκιμασία τη σιλουέτα μας.
1. Την ημέρα των εορταστικών τραπεζιών απόφυγε την παγίδα να μη φας όλη μέρα για να κάνεις κράτει μέχρι το βράδυ. Αντί για τσιμπολογήματα, φρόντισε τα γεύματά σου να είναι κανονικά, αν και ελαφρύτερα και με χαμηλότερες θερμίδες από ό,τι συνήθως. Για παράδειγμα, κατανάλωσε ένα φρούτο και γιαούρτι 1-2 ώρες πριν το τραπέζι ώστε να σου περιορίσει τη λιγούρα.
2.Επίλεξε ένα μόνο από τα ορεκτικά -κατά προτίμηση κάποιο που δεν έχεις δοκιμάσει ξανά, για να σου δώσει μεγαλύτερη ικανοποίηση- και κρατήσου για το κυρίως πιάτο.
3. Κατανάλωσε άφθονη σαλάτα, ακόμη και αν περιέχει φρούτα ή ξηρούς καρπούς, καθώς τα τελευταία είναι πηγές βιταμινών, ιχνοστοιχείων, φυτικών ινών και προκαλούν γρήγορα αίσθημα κορεσμού.
4.Επίλεξε μεγαλύτερη ποσότητα πρωτεΐνούχων τροφών (γαλοπούλα, κοτόπουλο, χοιρινό κ.ά.).
5.Πες «ναι» στη γέμιση της γαλοπούλας. Συνήθως περιέχει κουκουνάρι, κάστανο και σταφίδες, τα οποία είναι πλούσια σε καλά λιπαρά, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Σίγουρα αποτελούν πολύ πιο υγιεινές επιλογές συγκριτικά με άλλα πιάτα, όπως σουφλέ ζυμαρικών.
6.Ξεκίνησε με νερό ή ανθρακούχο νερό και στη συνέχεια κατανάλωσε με μέτρο το αλκοόλ.
7.Προτίμησε κόκκινο κρασί και λόγω ημερών ενέδωσε και σε μικρή ποσότητα σαμπανιζέ.
8.Βασιλόπιτα ή κουραμπιές; Μελομακάρονο ή δίπλα; Δεν υπάρχει λόγος να βρεθείς σε δίλημμα, αρκεί να επιλέξεις ένα μόνο γλυκό (σε μικρή ποσότητα) σε κάθε επίσημο τραπέζι. Σίγουρα θα έχεις την ευκαιρία να γευτείς τα πάντα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search