Menu

Θέλεις να αποκτήσεις super fit αλλά και υγιές κορμί; Αυτός είναι ο τρόπος!

Για να αλλάξεις συνήθειές στην άσκηση αλλά και τη διατροφή σου, χρειάζεσαι πρόγραμμα. Αλλά πως θα καταφέρεις να το εφαρμόσεις;

Έχεις αργήσεις και φεύγεις τρέχοντας. Ίσως παρέλειψες και το πρωινό σου. Γυμναστική πριν από τη δουλειά; Θα αστειεύεσαι φυσικά. Μέσα στον πανικό της καθημερινότητας, δεν είναι περίεργο που δεν τηρείς τα βασικά που θα σε βοηθήσουν να έχεις ένα υγιές και δυνατό σώμα. Είναι, όμως, αλήθεια ότι με σωστό προγραμματισμό μπορεί να συμβεί. Γι’ αυτό αφιέρωσε χρόνο για να οργανώσεις τη μέρα σου και να δεις αποτέλεσμα.

Στόχος Νο1: Προγραμμάτισε την άσκησή σου

Μίλησε πρώτα με το γιατρό σου, ειδικά αν είσαι υπέρβαρη ή διατρέχεις κίνδυνο παθήσεων της καρδιάς. Έπειτα είναι καλύτερα να απευθυνθείς σε personal trainer, για να σχεδιάσετε μαζί το κατάλληλο για σένα πρόγραμμα.

Ανάλυσε το πρωινό σου πρόγραμμα

Θα δεις ότι υπάρχει ελεύθερος χρόνος – τον οποίο μπορείς να χρησιμοποιήσεις προς όφελός σου.

Βάλε πρόγραμμα

Αποφάσισε τι σε βολεύει καλύτερα (Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή στις 8 π.μ., για παράδειγμα). Και μην αφήνεις τίποτα να σε αποσπάσει από αυτό. Πρέπει να είναι η πρώτη σου προτεραιότητα, γιατί πρόκειται για την υγεία σου.

Μάθε ακόμα περισσότερα healthy tips στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ