Menu

Το λάθος που κάνεις στο πρωινό (και οι top τροφές για τρομερή ενέργεια το πρωί!)

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, με την προϋπόθεση βέβαια να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές.

Μέχρι τώρα σίγουρα θα έχεις ακούσει πως το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και πως αν δεν φας κάτι το πρωί, το στομάχι σου θα αρχίσει να παραπονιέται μέχρι να έρθει η ώρα του μεσημεριανού. Ωστόσο δεν είναι όλα τα πρωινά γεύματα ίδια. Ακόμα και αν τρως κάτι που είναι φαινομενικά υγιεινό- λίγο αβοκάντο, ένα φρούτο ή μία μπάρα δημητριακών ας πούμε- είναι πιθανό να μην αντλήσεις την ενέργεια που χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της ημέρας.

«Για το πρωινό γεύμα, πρέπει το πιάτο σου πάντοτε να είναι το μισό γεμάτο με φρούτα και λαχανικά, το ένα τέταρτο με δημητριακά ολικής άλεσης και το άλλο τέταρτο με πρωτεΐνη», αναφέρει η Krista Yoder Latortue, M.P.H., R.D. Ωστόσο, πρέπει να δώσεις μεγαλύτερη προσοχή στη μερίδα της πρωτεΐνης, την οποία βάζουμε στοίχημα πως συνήθως  ξεχνάς. Η πρωτεΐνη όχι μόνο σου προσφέρει τα απαραίτητα «καύσιμα» για να βγεις έξω από το σπίτι το πρωί, αλλά σύμφωνα με τη Yoder Latortu: «Αν καταναλώσεις ένα πρωινό που αποτελείται μόνο από υδατάνθρακες, ο μεταβολισμός σου είναι καταδικασμένος για την υπόλοιπη μέρα. Το πόσο πεινασμένη νιώθεις εξαρτάται από 2 παράγοντες: πόσο μεγάλη ποσότητα φαγητού καταναλώνεις και τι ακριβώς τρως. Αν δεν καταναλώνεις πρωτεΐνη το πρωί, το μεσημέρι θα είσαι πολύ πεινασμένη και θα κάνεις χειρότερες επιλογές, όταν έρθει η ώρα να φας καλά».

Μάθε ακόμα περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες για το πρωινό στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ