Menu

Τοp 5: Τα workouts που εμπιστευόμαστε για κοιλιακούς-πέτρα

Αρνείσαι να πας στο γυμναστήριο; Με αυτά τα workouts δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αφού με αυτά θα πετύχεις κάθε fitness στόχο σου.

-

Τι και αν δεν βγαίνουμε στις παραλίες και έχουμε αντικαταστήσει τα crop-top μας με φαρδιά πλεκτά; Εμείς εξακολουθούμε να θέλουμε γραμμωμένους και σμιλεμένους κοιλιακούς ακόμα και αν τους κρύβουμε κάτω από έξυπνα layered σύνολα. Δες τα YouTube workouts που έχουμε σώσει στις playlists μας και “επισκεπτόμαστε” κάθε φορά που έρχεται η ώρα για γυμναστική στο σπίτι. Μην ξεγελαστείς – μπορεί να δείχνουν εύκολα αλλά την επομένη θα νιώσεις σίγουρα ότι έκανες καλή δουλειά.

1
Όταν σε πιέζει ο χρόνος

Αν ο χρόνος που έχεις να αφιερώσεις στην γυμναστική του κορμού και των κοιλιακών είναι ελάχιστος αυτό το βίντεο είναι ό,τι πρέπει:

2
Όταν θέλεις μια νέα πρόκληση

Εμπιστεύσου το αχτύπητο δίδυμο @soulsisterfitness τις αδερφές Maddy και Alex Weaver, δηλαδή, και δες τις 3 ασκήσεις που θα χρειαστεί να κάνεις για 30 δευτερόλεπτα την καθεμία. Το μόνο που έχεις να κάνεις μετά είναι να επαναλάβεις όλο το workout 3 με 5 φορές ανάλογα με το επίπεδό σου.

3
Όταν θέλεις άμεσα αποτελέσματα

Το ΗΙΙΤ (High Intensity Interval Training) είναι το μυστικό των trainers για όσους θέλουν υπέροχη γράμμωση και μείωση του βάρους με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Θα κάνεις τις ασκήσεις του βίντεο με μεγάλη ταχύτητα, αλλά προσέχοντας πάντα την στάση του σώματός σου, και θα ακολουθήσει μικρό διάλειμμα. Πίστεψέ μας, δουλεύει!

4
Αν θέλεις να γυμαστείς σαν μπαλαρίνα

Tα barre workouts γίνονται ολοένα και δημοφιλέστερα και εμείς δηλώνουμε μεγάλες fans τους αφού χωρίς όργανα και από το σπίτι γυμναζόμαστε αποτελεσματικά. Οι ασκήσεις μπορεί να δείχνουν απλές αλλά στην πραγματικότητα είναι άκρως στοχευμένες και τα αποτελέσματα μετά από μερικούς μήνες είναι δεδομένο ότι θα σε εντυπωσιάσουν.

5
Αν είσαι κάθε μέρα στο γυμναστήριο

Βαρέθηκες τα ίδια και τα ίδια και η ρουτίνα σαμποτάρει το πρόγραμμα ή την πρόοδό σου; Αυτό το workout είναι η λύση που έψαχνες. Ανακάλυψε νέες μεθόδους να σμιλέψεις τους κοιλιακούς σου και να θέσεις νέες προκλήσεις για τον εαυτό σου.
View this post on Instagram

Six ab exercises to burn it up from alllll angles 🔥 ⠀ ⠀⠀ These work perfectly together to incorporate a bunch of different motions, but you can use them however you like ❤️ ⠀ ⠀⠀ Swipe and save! Love ya ☺️⠀ ⠀⠀ 🔥 Seated ab circles (3×6 circles per side): try to keep the upper body as still as possible and control the circle with the abs 🙌⠀ ⠀⠀ 🔥 High to low wood choppers (3 x 8 per side): focus the twist coming from the obliques (side of the abs) rather than the arms and shoulders 💪⠀ ⠀⠀ 🔥 Drunken mountain climbers (3 x 12 total): like mountain climbers, but each knee pulls across to the opposite side!⠀ ⠀⠀ 🔥 Toe touches (3 x 8): exhale and tighten the abs real firm, and try to touch them toes 🙏⠀ ⠀⠀ 🔥 Side plank with hip extensions (3 x 6 per side): tighten the obliques on the upper side to pull the hips up. If holding the position is too tough, try on your knees instead of feet ☺️⠀ ⠀⠀ 🔥 Bicycle Russian twists (3 x 16 total): keep that butt firmly on the floor and twist it 👏🍑⠀ ⠀⠀ Hope you love ❤️😘⠀ ⠀⠀ Also! We just posted our first ever Couple’s video where Mario and I answer some surprisingly personal couples questions 😳 You guys did def not hold back 😝🙃⠀ ⠀⠀ There’s a big giveaway in there too 😍 The link is in my Insta bio + stories⠀ ⠀⠀ Happy, happy weekend!

A post shared by Natacha Oceane (@natacha.oceane) on

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ