Στη νέα καμπάνια της Intimissimi πρωταγωνιστεί η Μεσογειακή ομορφιά όπως αποτυπώνεται σε ένα κομψό, σοφιστικέ dressing room ενώ εκείνη δοκιμάζει τα λειτουργικά και τεχνικά εσώρουχα που προσφέρουν ατελείωτες εκδοχές σμίλευσης. Tα εσώρουχα κολακεύουν τις καμπύλες της αγκαλιάζοντάς τες σαν δεύτερο δέρμα, χωρίς να διαγράφονται κάτω από τα ανάλαφρα καλοκαιρινά φορέματα και τις πιο ασυνήθιστες λαιμοκόψεις.
Η καμπάνια παρουσιάζει δύο μοντέλα σουτιέν. Tο πρώτο ονομάζεται Anna Multifunction: ένα σουτιέν που μπορεί να φορεθεί με 6 διαφορετικούς τρόπους, με 6 διαφορετικές λαιμοκόψεις, ακόμα και με εξώπλατο, έναν ώμο, εξώπλατο δεμένο στον λαιμό και στράπλες με έξω την πλάτη κλπ. Διατίθεται με απλές τιράντες – που είναι διαφανή – για ένα άψογο, αόρατο αποτέλεσμα. Το Anna Multifunction κυκλοφορεί σε μαύρο και απαλό μπεζ και διατίθεται σε μεγέθη που κυμαίνονται από το νούμερο 70 έως το 90.
Το δεύτερο σουτιέν ονομάζεται Giada, ένα iconic μοντέλο από τη συλλογή Intimissimi collection. Διαθέτει πρεφορμαρισμένες cup που αγκαλιάζουν όλο το στήθος και με φαρδιά πλάτη που στηρίζει το μπούστο. Διατίθενται από το νούμερο 75 έως το 95 σε μαύρο ή απαλό μπεζ, μεσαίες και σκούρες αποχρώσεις.
Τα looks ολοκληρώνονται με τα κομμάτια από τη Shaping collection. Αυτή η σειρά δεν συμπεριλαμβάνει μόνο τα σλιπ χωρίς ραφές – που είναι απόλυτα αόρατα φορεμένα κάτω από τα ρούχα – αλλά επίσης τα νέα ψηλόμεσα σλιπ και shorts/σορτς που σμιλεύουν τη σιλουέτα με πρακτικό και άνετο τρόπο.
#intimissimicares project: Διαφάνεια
«Η βελτίωση είναι μέρος της κουλτούρας μας. Αυτή είναι η άποψή μας για τη βιωσιμότητα.»
Από την ίδρυσή της, η Intimissimi έχει καθιερωθεί όχι μόνο για την ποιότητα και την ομορφιά των ρούχων της, αλλά επίσης για τον εκτεταμένο έλεγχο γύρω από την αλυσίδα παραγωγής. Το 98% των προϊόντων που είναι διαθέσιμα στα καταστήματα Intimissimi έχουν παραχθεί από εργοστάσια με έδρα στην Ιταλία και το εξωτερικό. Αυτή η απόφαση επιτρέπει στη διαχείριση παραγωγής να συντονιστεί με άλλες φάσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας, εξασφαλίζοντας την τελική αφοσίωση στις ανάγκες του brand και την κατάργηση μεσαζόντων. Με αυτόν τον τρόπο, είναι πιθανό να διατηρηθεί η υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή.
Το επιχειρηματικό μοντέλο περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις και την ευκαιρία για θέσεις εργασίας σε ένα μεγάλο αριθμό εργαζομένων, προς όφελος των κοινοτήτων των πόλεων όπου βρίσκονται οι εταιρείες. Έτσι, είναι πιθανό να εγγυηθούμε ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον μέσα στα εργοστάσια σεβόμενοι τα ανθρώπινα δικαιώματα των ανθρώπων που δουλεύουν εκεί.
Αυτή η διαφανής προσέγγιση αντικατοπτρίζεται σε μία ακόμα επέκταση στο intimissimi.com online κατάστημα, χάρη στην παρουσία μίας κατηγορίας που ονομάζεται «ιχνηλασιμότητα» – στη σελίδα κάθε προϊόντος, φαίνονται οι λεπτομέρειες των παραγωγικών μονάδων της εταιρείας όπου αυτό κατασκευάστηκε. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μπορούν να λάβουν εκτεταμένες πληροφορίες σχετικά με το εργοστάσιο, τις φάσεις παραγωγής, τη δέσμευση σε θέματα που αφορούν τη βιωσιμότητα και τις ιστορίες των ανθρώπων που συμμετείχαν στην παραγωγή των ειδών. Η σύνδεση ανάμεσα στο βιώσιμο ταξίδι του brand και τα χαρακτηριστικά ελέγχου της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι ένα βήμα μπροστά όσον αφορά τη σύνδεση μεταξύ διαφάνειας προς τους καταναλωτές σε σχέση με τις δραστηριότητες της Intimissimi.
Συγκεκριμένα, τα corsetry προϊόντα παράγονται στα εργοστάσια: Alpha (Sri Lanka), Vavuniya (Sri Lanka), Benji (Sri Lanka), Sirio (Sri Lanka), Fiorano (Serbia), Gordon (Serbia), και Zalli (Bulgaria). Τα ρούχα τότε φτάνουν στα εφοδιαστικά κέντρα στην περιοχή Vallese di Oppeano (Italy) και στη συνέχεια αποστέλλονται στα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.