Με αφορμή την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, η Sisley λανσάρει τη διαφημιστική καμπάνια Laws of Attraction, για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023, η οποία ανανεώνει την κληρονομιά της μάρκας μέσα από δύο εξαιρετικά μοντέλα – την Iris Law και τον Xavier Serrano – και μέσα από ένα πάρτι που παίζει με τις έννοιες του ρεαλισμού και της επιτήδευσης.
Αυθεντική, αισθησιακή, με αυτοπεποίθηση. Οι φωτογραφικές λήψεις του Drew Vickers, τα δύο νεαρά μοντέλα ενσαρκώνουν τις αισθητικές αξίες και τους κώδικες του Sisley. Οι χειρονομίες είναι άλλοτε υπαινικτικές, άλλοτε θεατρικές. Η στάση είναι οικεία, τολμηρή. Το ντένιμ και το μαύρο δέρμα ξεχωρίζουν ως βασικά στοιχεία της γκαρνταρόμπας της Sisley.
«Ένιωθα άνετα ως η γυναίκα της Sisley», λέει η Iris Law, ένα ανερχόμενο παγκόσμιο ταλέντο της μόδας. «Όπως και εγώ, έτσι και η γυναίκα της Sisley απολαμβάνει να κυριαρχεί και να αποπλανεί – αλλά όμως παιχνιδιάρικα, χωρίς να παίρνει τον εαυτό της πολύ στα σοβαρά».
Το πάρτι του λανσαρίσματος της καμπάνιας θα πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου στις σήραγγες του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού του Μιλάνου, μια ασυνήθιστη – και εκπληκτική – τοποθεσία στην καρδιά της πόλης. Ο χώρος έμοιαζε με γκαλερί σύγχρονης τέχνης και θα φιλοξενεί γιγαντιαίες φωτογραφίες από τις εικόνες της καμπάνιας και ένα γλυπτό ύψους δύο μέτρων που απεικονίζει την Iris Law να ξαπλώνει πάνω σε μια λιμουζίνα.
Μετά την εκδήλωση, η μνημειώδης εγκατάσταση που απεικονίζει την Iris πάνω σε μια λιμουζίνα θα ταξιδέψει στους δρόμους του Μιλάνου μέχρι την πλατεία Σαν Κάρλο και στη συνέχεια στη Φλωρεντία, μεταφέρνοντας τις εικόνες της Sisley στο κοινό. Οι περαστικοί θα μπορούν να δουν από κοντά τις λεπτομέρειες των έργων από σιλικόνη που δημιουργήθηκαν από ειδικούς Ιταλούς τεχνίτες. Ενώ από τη μία πλευρά, το άγαλμα αποτίει φόρο τιμής στον υπερρεαλισμό, από την άλλη ανατρέπει με ευχαρίστηση τις βασικές αρχές του, παίζοντας με τις αναλογίες και με την έννοια της εικόνας, που είναι τόσο κεντρική στον κόσμο της μόδας.
Με την καμπάνια Laws of Attraction, η Sisley συνεχίζει τον επαναπροσδιορισμό της μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής που περιλαμβάνει προϊόντα, καταστήματα και επικοινωνία. Η καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 θα παρουσιαστεί σε κορυφαίες εφημερίδες και περιοδικά μόδας αλλά και online.