Αυτός ο trendsetter ιταλικός οίκος ανακηρύχθηκε ως το brand της χρονιάς για το 2023

Αναμφίβολα, οι fashion lovers το περίμεναν, χάρη στα δημοφιλή trends που το brand λάνσαρε μέσα στο 2023.

Ιφιγένεια Ηλιάδη 02 Δεκ. 23
Αυτός ο trendsetter ιταλικός οίκος ανακηρύχθηκε ως το brand της χρονιάς για το 2023

Ήδη από τα πρόσφατα στοιχεία του δείκτη Lyst για το 3ο τρίμηνο του 2023, είχε γίνει φανερό πως ένα ήταν το brand που ξεχώρισε. Το report για το 2023 απλά επιβεβαίωσε αυτό που ήδη γνωρίζαμε. Η Miu Miu ανακηρύχθηκε brand της χρονιάς για το 2023, κάτι που πιστοποιεί την κυριαρχία του. “Στην χρονιά της 30ης επετείου της, η παιχνιδιάρικη σειρά της Miuccia Prada ανακηρύχθηκε σύμφωνα με το Lyst brand της χρονιάς για δεύτερη φορά στη σειρά, με τις αναζητήσεις να έχουν αυξηθεί κατά 39% από χρονιά σε χρονιά” ανέφερε η σχετική ανακοίνωση για το report.

Αναμφίβολα, η Miu Miu κατάφερε να γίνει το brand για το οποίο μιλούσαν όλοι στα social media και εκείνο που προωθήθηκε περισσότερο από major influencers και celebrities που δεν μπορούσαν να αντισταθούν στα ιδιοφυϊή trends της Miuccia Prada.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LYST (@lyst)

Τα it-fashion items

Μία βόλτα στα social media μέσα στη χρονιά θα ήταν αρκετή για να βγάλεις συμπέρασμα σχετικά με τις top fashion στιγμές του 2023. Είναι γνωστό ότι πλέον το Instagram και το TikTok έχουν τη δύναμη να ξεκινήσουν trends ή να κάνουν cancel εταιρείες, επομένως όταν το feed σου κατακλύζεται από items που ανήκουν στις συλλογές της Miu Miu, συνειδητοποιείς ότι μιλάμε για το brand της χρονιάς. Από τις σατέν μπαλαρίνες που στη συνέχεια αντιγράφηκαν από άλλα brands και τα cardigan που ξαναέγιναν cool μέχρι τη no-pants τάση που εξακολουθεί να δοκιμάζεται από celebrities και μη, η Miu Miu δικαίως μπορεί να λάβει τον τίτλο του trendsetter.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Miu Miu (@miumiu)

Από την άλλη οι συνεργασίες με τα it-girls, Emma Corrin, Kendall Jenner, Gigi Hadid και Ethel Cain ήταν κομβικής σημασίας, αφού εκτόξευσαν το brand χάρη στις viral στιγμές που μεταδόθηκαν από TikTok σε TikTok account.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Miu Miu (@miumiu)

Μιλώντας με αριθμούς, η φρενίτιδα για το κασμιρένιο cardigan που ξεκίνησε ύστερα από την παρουσίαση της συλλογής Φθινόπωρο / Χειμώνας 2023-24, αύξησε κατά 12% τις αναζητήσεις για την κατηγορία. Παράλληλα, οι φλατ μπαλαρίνες που δίχως δεύτερη σκέψη θα μπορούσαν να ονομαστούν “παπούτσι του 2023” αύξησαν τη ζήτησή τους κατά 75% στο διάστημα ανάμεσα Μάρτιο και τον Σεπτέμβριο.

 

Κίνητρο για την επόμενη χρονιά; Η Miu Miu σίγουρα μπορεί να κατορθώσει να ανακηρυχθεί για τρίτη φορά brand της χρονιάς. In Miuccia we trust.

 

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT